Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.03.2013

Oriflame haul zbiorczy.


Nie, to nie z jednego katalogu, tylko bodajże z 3. Nareszcie wszystko odebrałam :) Nie znam kosmetyków Oriflame tak bardzo jak Avon, więc ciekawi mnie wszystko i mam nadzieje, ze akurat na buble nie trafiłam.

No, it is not from one catalog, but 3 i think. But fianly I picked it up :). I dont know Oriflame products as well as I know Avon, so I am curious about everything and I hope I didnt get any crap.

- serum na rozdwajające się końcówki włosów
- wzmacniający szampon do słabych włosów - głownie dla B., ale tez poużywam.
- woda toaletowa Giordani Man - też dla B... a niech ma :p
- lakier Tupe - w buteleczce widoczny jest piękny kolorowy shimmer. Oby na paznokciu był również widoczny
- maseczka Pure Nature z glinka i ekstraktem z łopianu

- split-end serum for dry and damaged hair
- shampoo fir thinning hair - mainly for B. but I will use it too a bit
- Gordani Man eau de toilette - for B. again... let him have it :p
- nail polish Taupe
- Pure Nature face mask with clay and burdock extract


- Sweedish Spa wygładzający scrub do twarzy
- krem do twarzy o podwójnym działaniu
- serum przywracające równowagę
- maseczka oczyszczająca

- Sweedish Spa smoothing face scrub
- dual action face cream
- rebalancing face serum
- purifying face mask

Na zdjęcie nie załapała się jedna szminka Pure Colour Vintage Rose. Już mieszka w torebce. Ale pokażę ją osobno ;)
One lipstic is missin on the photos - Pure colour Vintage Rose. It is alrady living in my purse. But I will show it seperately ;).

Mam ochotę jeszcze na wodę Eclat Weekend i Divine Sensual.
I also have my eye on two perfumes: Eclat Weekend and Divind Sensual.

Macie jakieś ulubione kosmetyki Oriflame godne polecenia?
Do You have any favorite Oriflame cosmetics that You recommend?

10 komentarzy:

  1. maseczka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie nie przepadam jakoś za ori, ale Twoje zakupy bardzo mi się podobają! moją uwagę głównie zwróciły produkty z ostatniego zdjęcia oraz maseczka pure nature ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaźne zakupy, ja nie znam Ori

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki z ORIFLAME,ale już dawno ni u nich nie kupowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  5. serum przywracające równowagę skóry spisywało się u mnie rewelacyjnie, peeling tak sobie, ale za to maseczka okazała się niewypałem :/ może u Ciebie spisze się lepiej :)
    miałam ochotę na ten krem o podwójnym działaniu, ale jednak nie udało mi się go zamówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tej maseczce pozytywna recenzje dlatego się skusiłam. Może mi będzie pasować :)

      Usuń
  6. ciekawa jestem tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kremik do twarzy o podwójnym działaniu mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się do tej firmy nie mogę przekonać. Nie miałam już dawno kosmetyku od nich, ale jak kiedyś zamawiałam to nie byłam zadowolona. Taki niesmak niestety pozostał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie Oriflame nie przekonuje;p

    OdpowiedzUsuń