Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.03.2013

Muzyka po raz drugi. Music second time round.

Po opublikowaniu poprzedniego posta z muzycznymi paznokciami wpadłam na jeszcze lepszy pomysł i musiałam go zrealizować :p Nie wytrzymałabym inaczej. Płyty winylowe! Pamiętacie takie? Jak byłam mała to mieliśmy ich sporo... i jeszcze takie kartki grające. Gramofon tez był :) Tylko nie myślcie że jakaś wiekowa jestem ;)

Tak wiec jest to drugi manicure do projektu Hobby. Mam nadzieje, że organizatorka nie ma mi tego za złe.


After publishing the previous post with my music nails I got another brilliant idea for the challenge Hobby. I had to do it... Vinyl records! Remember those? When I was little we had lots of them... and also music post cards. And of course a gramophone :). Just please, I am not as old as You might think :p

So, this is my second manicure for the project. Hope the organizer doesn't mind.




Wystąpili/Starring:


Cliché - Branco
Avon - Luxe Lavender

Malowidła pozostałych uczestniczek można obejrzeć TU.
Painting of other participants You can see HERE.

27 komentarzy:

  1. Ooo.. kartki grające!! Są gdzieś jeszcze takie do kupienia?
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie to wygląda!
    jestem zachwycona!!! super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że nie mam Ci tego za złe;) Wręcz przeciwnie, to miłe, że tak się zaangażowałaś:) Zdobienie jak zwykle cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, pomysłowo, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!! Te płyty winylowe o wiele bardziej mi się podobają :) Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł ! Precyzyjne wykonanie :) Cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są!
    Lepsze niż poprzednie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tez tak myślę :) Ale co tam, zostaną oba zdobienia.

      Usuń
  8. uwielbiam sally hansen fairy teal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten lakier i przez niego już czeka na mnie paczucha z kolejnymi kolorami.

      Usuń
  9. geniusz :) prześlicznie to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. extra pomysł z tymi winylami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Re-we-la-cja!!! Świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł! I jeszcze lepsze wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł! a te refleksy na płycie wyszły naprawdę realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooooo! Zaniemówiłam, świetne ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie, że pamiętam! nawet mam ich sporo:)

    genialne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jeszcze gdzieś mam winyle :P kiedyś będą warte grubą kase :D.

    OdpowiedzUsuń