Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.03.2013

Lutowe zdobienia. February's nail art.

Jak co miesiąc, czas na podsumowanie malowideł na paznokciach. 
W tym miesiącu jest bardzo różnorodnie głownie ze względu na projekt Kontynenty [KLIK]. Ale pojawiły się również motywy Walentynkowe. Udało mi się wykonać kilka zdobień z niczym nie związanych. Miesiąc luty uważam za udany :)



As every month it is time for my manicure summary.
This month I have a lot of variety, mainly because of the Continents challenge I participate [CLICK]. But I also manages to make some Valentines motives and a few other that are not connected to any specific theme. I think it was a very good month :)

Projekt Kontynenty. Continents Challenge

Afryka. Africa [KLIK]



Ameryka Południowa. South America [KLIK]



Ameryka Północna. North America [KLIK]



Antarktyda. Antarctica [KLIK]



Walentynki. Valinetines:

W wersji french. French version. [KLIK]



I w wersji bardzo kolorowej. And a very colorful version [KLIK]



Pozostale. Other.

Kropeczki. Dots. [KLIK]



Paseczki. Stripes [KLIK]



Na koniec tradycyjne pytanie. Który podoba się Wam najbardziej? 
And the usual question. Which one do You like the most?

16 komentarzy:

  1. wszystkie zdobienia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serduszka zdecydowanie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cętki na Afryce wyszły Ci rewelacyjne. Prześwietne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się do czego przyczepić :) Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdobienia śliczne ale paseczki i kropeczki najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie super, ale chyba najlepszy walentynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie fajne :D
    ale najbardziej podoba mi się kolorowa wersja walentynek i paseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim faworytem są ostatnie paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ♥
    Najbardziej spodobała mi się Afryka i obydwie wersje walentynkowe.
    my-life-in-warsaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie zdobienia są bardzo ładne, uwielbiam Twoje pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie wzorki przepiękne :) Afryka szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każde z nich ma coś w sobie :)
    Najbardziej podobają mi się z motywem walentynkowym, kropeczki i cętki, są cudownie urocze! :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie umiem powiedzieć, które jest najj :P każde jest cudowne i ma w sobie coś wyjątkowego, masz wielki talent :* pozdrawiam i dodaję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. najpierw pomyślałam: AFRYKA!
    potem nie, nie... TUKAN!
    FOCZKI! PASECZKI!...
    mam mętlik w głowie- wszystko mi się podoba... ^^

    OdpowiedzUsuń