Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.03.2013

Essence "Floral Grunge" (zapowiedz/preview)



Przeciwieństwa się przyciągają! Nowa limitowana edycja "Floral Grunge" to połączenie kwiatowych i kobiecych elementów z chłodnymi akcentami grunge. Delikatne i intensywne kolory, delikatne i szorstkie tekstury, kwiatowe koronki i ostre ćwieki.

Opposites attract! The new essence trend edition "floral grunge" united from April to May 2013 floral and feminine elements with cool grunge accents. Delicate and intense colors, fine and rough textures, floral lace designs and edgy studs. 


Nail polish 1,79 €*

01 be flowerful, 
02 lily bloom, 
03 grunge me tender!, 
04 madly purpled
05 black to the roots

Quattro eyeshadows2,99 €*

01 eye like flowers 
02 eye like grunge

Blush2,49 €*


Body Tatoo1,99 €*


Hair band2,49 €*
Hair dye powder2,99 €*

Mini lipgloss set2,49 €*
01 kissing me softly 
02 grungy kisses rock!




Stick-on eyeliner1,99 €*

Spodobał mi się tylko czarny lakier i opaska na włosy, chociaz czuję, ze będzie mi się zsuwać. Co sobie upatrzyłyście?
I only like the black nail polish and the hair band, but I have a feeling hat it will slide on my head. What do You have an eye on?

Produkty powinny pojawić się w sprzedany w kwietniu 2013.

These product should be on sale in April 2013.

*cena sugerowana/suggested retail price


źródło/source


15 komentarzy:

  1. kolekcja lakierów mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo :D
      http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

      Usuń
  2. widzę ciekawe drobinki w czarnym lakierze :>:>

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też zaintrygował czarny lakier, no i ta opaska ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Set lakierów i opaska mnie ciekawią, zobaczymy co z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo jestem ciekawa 02 lily bloom- ciekawe czy to krem, shimmer czy perła...
    mam nadzieję, że NIE perła.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten puder do włosów jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 lakiery mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się 3 lakiery i róż,ale zobaczymy jak to "na żywo" będzie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery mi sie najbardziej w oczy rzucily;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taką kolorystykę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba tylko lakiery bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, świetne są te lakiery! Przypominam, że zaczynamy dziś Projekt Hobby :) Więcej informacji tu: http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/projekt-hobby-zaczynamy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu dotarła do mojej Natury, haha <3
    Skusiłam się tylko na puder do włosów, ale gdybym mogła, kupiłabym coś jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń