Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.03.2013

Avon - Well Being

Jeszcze jeden lakier od Avonu, który był nowością kilka katalogów temu. Well Being to taki trochę żółty odcień nude. Jak patrze na zdjęcia to nawet mi się podoba. Złoty shimmer nie jest nachalny, ale widoczny. Ale gdy go miałam na paznokciach to źle się z nim czułam. Wyglądał ciężko i grubo... mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Konsystencja lakieru jest dosyć gęsta i smuży. Ze schnięciem było ok. 
Zupełnie się nie polubiliśmy.
Na zdjęciu: 2 warstwy + baza


One more Avon polish that showed up in catalogs few months ago. Well Being is kinda yellowish nude. When I look at it now in the photos I like it. The golden shimmer is not overwhelming, but visible. But when I  was wearing it I didn't feel good with it on my nails. It looked thick and heavy... I hope You know what I mean. The consistency is pretty thick and and it smudges. It dries ok though. 
We didn't like each other.
On photos: 2 coats + base coat.



Podoba się Wam?
Do You like it?

25 komentarzy:

  1. szkoda, że taki kiepski w obsłudze, ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem jak to jest, jak u kogoś lub na zdjęciach Ci się podoba, ale jak masz na paznokciach to za nic nie możesz się przekonać :)
    dlatego piszę nieraz że lakier mi się podoba, jednak nie widzę go u siebie :)
    ten mi się i podoba i z chęcią bym nim pomalowała, mimo że nie przepadam za shimmerami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak własnie z tym jest. Nie jest brzydki, ale na moich paznokciach jakoś mi nie pasował.

      Usuń
  3. Super ;) Z chęcią go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio pokochałam wszelakie nudziaki, ten jest bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, a ten shimmer dyskretnie dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie troszkę taki za "kupowaty" :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... no taki trochę jest :)

      Usuń
  8. niestety nie wpadł mi w oko;) nie dla mnie taki kolorek,szczególnie z tym wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja myślę, że będzie idealny na lato. przypomina mi piasek na plaży

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że się nie sprawdził, bo kolorek bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie lakiery. I nie wiem dlaczego ale mam takie wrażenie, że ręce wyglądają elegancko i tak czysto jak na paznokciach jest jasny lakier. Co nie znaczy że ciemnych nie lubię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo lubię odcienie nude... ale ten jednak nie przypadł mi do gustu.

      Usuń
  12. Nie wiem czemu ale za lakierami Avonu nie przepadam, na moich paznokciach nie wyglądają one zbyt dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeglądałam akcje na allegro i na jednej z nich znalazłam to: http://allegro.pl/sally-hansen-salon-complete-lakier-duzo-kolorow-i3140677985.html

    czy nie wykorzystali Twojego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurka!! Ale masz oko. Dzięki!
      Ze tez ludziom nawet nie chce się swoich zdjęć robić... chociaz z tego co widzę, nie tylko poje podwędzili :/

      Usuń
  14. baardzo ładny ;) kupiłam podobny z wibo, tylko troszkę ciemniejszy chyba

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wygląda, ale ja jakoś nie mogę się skusić na avonowy lakier ;) kiedyś miałam, teraz 2 razy się zawiodłam i nie chce kolejny....a jeszcze piszesz, że ciężko i tak nie fajnie, to się na pewno nie skuszę, choć wygląda na pazurkach całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zdjęciach wygląda całkiem fajnie, ale jakoś nie lubię lakierów Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To już kolejny lakier Avonu, który mnie zachwyca :) Jest piękny i naturalny tak jak lubię :) Muszę zajrzeć do nowego katalogu, ciekawe co akurat jest :) Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń