Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.03.2013

Avon - Sweet Pea Dream

Miałam dwa podejścia do tego lakieru. Za każdym razem zrobiłam zdjęcia i za każdym brakuje mu nieco różowego odcienia. To taki bardzo jasny różowo-złoty/szampański kolor. Ma całą masę różowych, zielonych i srebrnych drobinek. Wykończeniem i tymi drobinkami bardzo podobny do Paint Peony. Dobrze się nim maluje, w miarę szybko wysycha, kryje przy 2 warstwach.
Na zdjęciach: 2 warstwy.



I had to approaches to this polish and each time I took photos it was missing a bit of the pink shade it has. It is a very pale pink-gold/champagne colour. It has lots and lots of tiny green, pink and silver shimmer. The finish and the bits remind me Painted Peony I have shown here already. It is easy to work with, dries ok and gives a full coverage in 2 coats.
Oh photos: 2 coats



Zatrzymać go, czy zwrócić? Nie mogę się zdecydować. Podoba mi się  ale czuje, że za często to nie będę go nosiła.
Keep it or send it back? I had decide. I kinda like it but I have a feeling that I will not wear it too often.



Pozostał mi jeden lakier z kolekcji Petal Impressions - najlepsze na koniec ;)
I have one polish left to show You from the Petal Impressions collection - i left the best for the end ;)



14 komentarzy:

  1. cały czas się zastanawiam nad nim, ale jakoś nie mogę się zdecydować :p

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie nie przypadł do gustu, w katalogu wyglądał na ładniejszy :) moim ulubionym lakierem z Avonu jest Serene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W katalogu one zawsze inaczej wyglądają :p
      Serene akurat nie mam.

      Usuń
  3. ładny, miałam kiedyś podobny i dość często nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kolor nie jest zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się... taki babciny ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. zatrzymać! mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, delikatny, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nie podoba. Nie prezentuje się dobrze na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba;) Taki delikatny;D

    OdpowiedzUsuń