Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.03.2013

Avon - Painted Peony

To nowość wśród Avonowych lakierów  Firma wypościła serię kwiatową... wiec dzisiaj pierwszy z nich (reszta na dniach). Nie jestem pewna, czy to edycja limitowana, czy zagości w katalogu na stałe.
Lakierem bardzo przyjemnie się maluje, ma odpowiednią gęstość. Nie smuży, ale do pełnego krycia potrzebuje 2 warstw. Schnie szybko, jest gładki pomimo ogromnej ilości złotych glass fleckowych drobinek i pięknie błyszczy. Kolor to taki złoty łosoś? Pasuje na wiosnę, której w tym roku nie mamy :p 
Nie jest to jednak do końca mój kolor... zastanawiam się ciągle, czy go zatrzymać, czy się go pozbyć.
Na zdjeciach: 2 warstwy



This is one of the new shades among Avon polishes. The bands released few flowery shades and this is the first I wanted to show You (the rest will be here soon as well). I am not sure if it is some kinda limited edition or it will stay in catalogs for long time. 
It is very easy to work with, has a good consistency. It doesnt smudge and for a full coverage needs 2 coats. Dries fast and its very smooth despite the huge amount of the golden glass flecks and it shines nicely. The colour is... golden salmon? It would for the spring if we had it  this year :p
It is not quite my colour though and I am thinking if I should keep it or get rid of it.
Oh photos: 2 coats






23 komentarze:

  1. tu na zdjęciu kolor mi się bardzo podoba :) choć nie jestem pewna czy na swoich dłoniach wciąż by mi się podobał :P miałam się skusić na jakiś odcień ale darowałam sobie ostatecznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam wszystkie z myślą, że przynajmniej jeden zwrócę. Byłam bardzo ciekawa jak wyglądają na paznokciach. Ten jest bardzo ładny, ale własnie do mnie jakoś nie pasuje.

      Usuń
  2. albo mi się wydaje, albo mam dupe'a z Wibo numerek 479... :) niemniej jest świetny i sloneczny^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Wibo chyba bardziej w pomarańcz wpada.. Avon jest bardziej różowy.

      Usuń
  3. Jest uroczy, ale szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to też nie jest mój kolor, ale ładnie u Ciebie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszny kolorek ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. totalnie nie mój kolor ani wykończenie. i irytowały by mnie prześwity.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor :) podobaj mi się te złote refleksy :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne, ale obawiałabym się, ze na dłuższych paznokciach mógłby wyglądać tandetnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. jest śliczny! tyle że mam prawie identyczny z Golden Rose... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor, mam podobny z sensique

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie był perłowy, byłabym zachwycona. A tak to po prostu mi się podoba, chociaż pewnie sama bym go nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny, ale nie na tyle, żeby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny ten lakier, fajnie wygląda.....ja to najpierw lakier z avonu zapisuje, a jak przyjdzie do zamówienia to wykreślam ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój kolor, nie za bardzo przepadam za takim perłowym wykończeniem

    OdpowiedzUsuń