Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.03.2013

Avon - Inspired Iris

Ispired Iris to taki wesoły, dziewczęcy róż. Nie jest to mój kolor, chociaż na paznokciach prezentuje się ładnie. Szybko schnie, nie smuży ale jest raczej słabo kryjący - aby w pełni pokryć płytkę paznokcia potrzebujemy 3 warstw. Lakier zawiera srebrne i zielone drobinki i ma frostowe wykończenie. 
Na zdjęciu: 3 warstwy



Inspired Iris is a cheerful  girly pink polish. It is not my shade, though it looks nice on nails. It dries fast, doesn't smudge but it is quite sheer and need 3 coats for a full opacity.The polish is packed with silver and green shimmer and has frosty finish.
On photos: 3 coats





A tu jedna warstwa lakieru. Brak smug tylko delikatna, błyszcząca warstwa. Myślę, że nadawałby się do layeringu na jakiś ciemny lakier. Próbowałam go na ciemnym fiolecie i daje zielono-morską poświatę. 



And here is one coat on my nails. No smudges, just a delicate, shiny layer. I think it would be good for layering on top some dark polishes. I tried it on a dark purple polish and i giver a green/tea glow.



17 komentarzy:

  1. to również nie mój kolor :) ale ładnie mieni się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie lubię lakiery z takimi drobinkami :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. frostowe wykończenie - no proszę, ciągle się dowiaduję czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydaje, że to frost... nic innego mi nie pasowało :p

      Usuń
  4. Ten lakier jest śliczny. Mam go właśnie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny i podoba mi się nawet jedna warstwa :)
    może jednak się w końcu na jakiś avonowy skuszę......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa pora :) Wybór kolorów maja coraz większy.

      Usuń
  6. bardzo ładny, ale dla mnie 3 warstwy, to przegięcie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek, ale 3 warstwy to trochę sporo ,ale czasem można zrobić wyjątek zamiast 2 maznąc 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...solo kompletnie do mnie nie przemawia, ale jestem baaardzo ciekawa, jakby wyglądał w layeringu właśnie. Zwłaszcza na jakiejś ciemnej bazie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię takiego perłowego wykończenia

    OdpowiedzUsuń
  11. a powiedz jak z trwałością tego lakieru na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za dużo tu nie powiem, bo ja i tak po 2-3 dniach lakiery zmywam. Ten zmyłam po 2 dniach bo kolor nie do końca mi odpowiada. Ale przez ten czas trzymał się świetnie bez to coatu.

      Usuń
  12. Śliczny;) Ale dopiero przy kilku warstwach;p

    OdpowiedzUsuń