Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.03.2013

Avon Inspired Iris + Golden Rose Jolly Jewels 123

Tak na szybko pokaże Wam jeszcze wczorajszy lakier Avonu z dodatkiem nowego nabytku z Golden Rose. 
Opierałam się lakierom Jolly Jewels przez jakiś czas... oglądałam zdjęcia i stwierdziłam, że nie są one dla mnie. Do dużo się w nich dzieje... ale poszłam je pooglądać gdy byłam we Wrocławiu. Tak z ciekawości. No i skończyło się 3 nowymi nabytkami :p Normalka :D
Ten lakier to mój ulubieniec z całej trójki (kupiłam 123, 109 i 102) Chyba na każdym kolorze wygląda ładnie. Nie planuje go nosić samodzielnie ze względu na przezroczysta bazę. Jako top jest super.
Na zdjęciu: 3 warstwy Avon Ispired Iris + 1 warstwa Golden Rose JJ 123



Just quickly will show You my yesterdays polish from Avon with my latest purchase from Golden Rose - Jolly Jewels 123. I didn't wanna get any of them. I was looking at the photos on the net for a long time and I though they are just not for me... there is too much going on in those polishes. But when I was in Wrocław I went to have a look at them... just out of curiosity. And so I ended up with 3 new bottles :p Typical :D
This one is my definite favourite (I got 123, 109 and 102). It will look good probably on any colour. I don't plan to wear it on its won and it has a clear base. As a top coat its awesome.


A wieczorem pokażę Wam kolejny lakier Avonu z kwiatowej serii :)
And in the evening I'll show You another Avon polish from the flowery line :)

19 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się ten GR JJ :) Chyba skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się :) Wg mnie to chyba najfajniejszy lakier JJ.

      Usuń
  2. Całość wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne połączenie :) boskie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś ten JJ do mnie nie przemawia, w przeciwieństwie do innych z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się inne mniej podobały :)
      Dobrze, że jest wybór, wiec każdy coś dla siebie znajdzie.

      Usuń
  5. Tez nie wiedziałam czy jakiś JJ sobie sprawie dopóki ich nie dostałam. Są naprawdę urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki bardzo fajne. Ja jednak zraziłam się do lakierów z Avonu. Co prawda od ok. 2 lat nie kupowałam już żadnego z tej firmy, więc możliwe, że moje przekonanie jest błędne i znalazłabym jakąś perełkę obecnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Avonie trzeba trafić. Jedne są geste, inne rzadsze. Jedne smużą, inne idealnie kryją... Wszystko zależy od koloru. A jak Ci się nie spodoba kolor, to zawsze można zwrócić :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niedawno był różowo-srebrny jolly jewells, tego nie widziałam jeszcze, ale bardzo mi się podoba, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam lakiery Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne połączenie, a ta seria z Golden jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier GR jest śliczny!! muszę w końcu kupić jakiś z tej serii, chociaż uważam, że 12,90 to dosyć wysoka cena :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podoba mi się ten lakier różowy, ale z GR jest całkiem spoczko ;)

    OdpowiedzUsuń