Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.03.2013

Avon - Blue Water Lilies

Ostatni lakier jaki posiadam z kwiatowej kolekcji Avonu. To niebieski odcień, który w buteleczce najbardziej mi się podobał. Na paznokciu chyba już trochę mniej, chociaż jest dosyć ciekawy. Tu znowu pojawiają się złote glass flecki. Niektórym się one spodobają  innym nie. Chyba ładniej by wyglądały w soczystej, ciemnej zieleni. Samym lakierem dobrze się maluje, ma przyjemną konsystencję i dosyć szybko wysycha.
Podoba się Wam, czy nie bardzo?
Na zdjęciach: 2 warstwy


This is the last polish from the flowery collection from Avon. It's a blue shade that I liked more in the bottle than on the nails. Though it is still an interesting shade. Again we have lots of golden glass fleck particles in it. Some of You will like it, some won't. The polish itself is easy to work with, has nice consistency and tries pretty fast.
I think they would look better in a dark, juicy green. What do You think of it?
On photos: 2 coats



A tu reszta kolekcji Petal Impresions dla przypomnienia.
And here is the rest of the Petal Impresions collection .

Sweet Pea Dream


Painted Peony


 Inspired Iris


www.beautycrazed.ca

33 komentarze:

  1. Ten pierwszy jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski jest piękny - bardzo podobny do jednego opika z kolekcji holland

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi najbardziej różowy się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. blue water lilies bardzo mi się podoba- nie mam nic podobnego w kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się wszystkie odcienie z tej kolekcji i zamierzam wszystkie przygarnąć. Nie wiem czy ja mam tylko takie wrażenie ale te lakiery wyprodukowane we Włoszech są lepszej jakości niż te w UK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie zwróciłam uwagi to. Widziałam UK, Italy, France i chyba Germany tez... ale jakoś nie łączyłam tego z jakością lakieru. Będę musiała się temu przyjrzeć:)

      Usuń
  7. niebieski śliczny. glassflecki właśnie dodają mu uroku :) tak samo podoba mi się ten ostatni różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten niebieski i brzoskwiniowy fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niebieski i brzoskwiniowy najładniejsze;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy dostalam od siostry- musze nim pomalowac, bo jest po prostu cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kolory super wyglądają, tylko ten przedostatni nie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie przepadam za wykończeniem lakierów z Avon :) ale niebieski nawet wpadł w mój lakierowy gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich lakiery maja przeróżne wykończenia - od kremowych aż po brokaty. Wg mnie każdy coś dla siebie by znalazł.
      Ta kolekcja za to wyjątkowo błyszcząca jest.

      Usuń
  13. bardzo ładne , każdy ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolory, ale mi z Avonu za szybko lakiery gęstnieją :(

    OdpowiedzUsuń
  15. niebieski wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieski najładniejszy z kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni taki żywy a ja mam ochotę na soczyste kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ten ostatni róż jest najładniejszy jak dla mnie, chociaż ten błękitek też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z całej kolekcji podoba mi się najbardziej, więc się skusiłam i lubię go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie się podoba i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedynie pierwszy przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy mi się podoba, ten niebieski

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej podoba się ostatni- super kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  24. naprawdę super są, ale niebieski wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Niebieski zdecydowanie u mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne kolorki, dla mnie peony jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja nie lubie tylko brokatów bo sa bardziej perłowe niż holograficzne a holograficzne to moje ulubione lakiery. Mi tez z tej kwiatowej kolekcji niebieski przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne kolory i paznokcie:) Ja niestety nie potrafię tak estetycznie malować.

    OdpowiedzUsuń