Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.02.2013

Zużyte w styczniu. Finished in January.


Powoli, pudełeczko do pudełeczka i uzbierała się okazała kupka opakowań  Nie spodziewałam się ich tylu. Bardzo się z tego ciesze, bo mogę pootwierać nowe rzeczy :D

Slowly, bottle, to bottle and I got a quite nice pile of empty boxes. I didn't expect so many of them this month. But I am happy from the result and now I can start new products :D


Włosy:
1. Syoss Silicone Free Repair & Fullness odżywka do włosów normalnych po zniszczone - bardzo ja polubiłam. Przyjemnie pachnie, wygładza włosy nie obciążając ich. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
2. Herbal Essenses wygładzający szampon z ekstraktem z perły i mandarynki do włosów suchych i zniszczonych - ładnie pachnie, jest wydajny i dobrze oczyszcza nie plącząc włosów. Nie wiem czy kupię ponownie. [pełna recenzja]
3. Yves Rocher Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów - trochę zajęło mi go zużycie, a to dlatego, ze przy regularnym stosowaniu wywoływał u mnie łupież. Za to uwielbiam jego zapach! [pełna recenzja]
4. Barwa woda pokrzywowa w mgiełce - Powoduje szybsze przetłuszczanie. Nie zauważyłam aby moje włosy wypadały mniej. Nie kupię ponownie. [pelna recenzja]

Hair:
1. Syoss Silicone Free Repair & Fullness hair conditioner for normal to damaged hair - I really liked it. It smells nice and leaves the hair smooth without making them heavy. Will buy again. [full review]
2. Herbal Essenses Smooth and Silky shampoo with mandirin and pearl extract for dry and damaged hair - it smells nice, it is efficient and washes well without tangling the hair. I dunno if I will buy it again. [full review]
3. Yves Rocher Anti-hair loss stimulating shampoo - it took me some time to use it up but it is cause my scalp was reacting with dandruff when I was using it regularly. I loved the freagrace! Will not buy again. [full review]
4. Barwa Nettle water in mist - it made my hair getting greasy faster and didn't notice any less falling. Will not buy again. [full review]



Ciało: 
5. Avon Baby Delikatne chusteczki - przyjemne mokre chusteczki do wszystkiego. Dzielnie się u mnie spisały, ale są stosunkowo drogie. Dlatego nie kupię ponownie. [pełna recenzja] 
6. Skino handcare - nawilżające mydło w płynie, uzupełniacz. Pachnie jak produkty Dove, nie wysusza. Jak gdzieś zobaczę, to kupię ponownie. 
7. Manava żel pod prysznic z mikrogranulkami - przyjemy o zapachu bardzo dojrzałego mango... aż przejrzałego. Dobrze się pieni, nie wysusza skóry i jest tani. Kupię ponownie, ale inny zapach. 
8. Avon Naturals odżywczy krem do twarzy brzoskwinia i mleczko migdałowe - bardzo lubię zapach tego kremu. Służył mi głownie jako krem do ciała, bo się w tej roli świetnie spisuje. Ale używałam go również do twarzy i do rak w ciągu dnia. Nie kupię ponownie, gdyż Avon zmniejszył opakowania, bez zmiany ceny. Teraz do ciała jest za drogi.
9. Avon Care - Ujędrniający balsam do ciała w wyciągiem z wodorostów i kompleksem ujędrniającym - lekki, nawilżający balsam. Szybko się wchłania  nie pozostawia tłustej warstwy. Zapach nie przypadł mi do gustu. Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]

Body:
5. Avon Baby Soft & Soothing Gentle Wipes - nice wet wipes for everything. They did a good job, but they are a bit expensive. That's why I will not buy again. [full review]
6. Skino handcare - moisturizing liquid hand soap in refill bottle. It smells like dove products and doesn't dry the skin. If I see it again i will buy it.
7. Manava shower gel with micro grains - nice gel with a mature mango scent... over mature mango. It foams well, doesn't dry the skin and it is cheap. Will buy again, but a different fragrance.
8. Avon Naturals Energising peach & almond milk face cream - i like the fragrance if that cream. I used it mostly as body cream 'cause it does a great job there. But was also using it for face and sometimes as hand cream during the day. Will not buy again because Avon made the jars much smaller now without changing the price. It became too expensive as body cream.
9. Avon Care - Firming body lotion with seaweed and firming complex - light, moisturizing balm. It absorbs fast, doesn't leave any greasy layer. I didn't like the fragrance though. Will not buy again. [full review]


Twarz:
10. AA Krem ujędrniająco-przeciwzmarszczkowy do każdego rodzaju cery - jeden z przyjemniejszych kremów, jaki miałam przyjemność używać, od dłuższego czasu. Świetnie nawilża, jest dosyć treściwy. Starczył na równe 3 miesiące używania raz dziennie. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
11. Nivea Visage Piękno i Ukojenie Żel-krem do mycia twarzy - delikatny, kremowy produkt. Zostawia buzie miękką i nawilżoną, chociaz miałam wrażenie, ze nie do końca oczyszcza dlatego używałam tylko rano. Nie kupię ponownie. [pelna recenzja]
12. Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą (skora mieszana, tłusta, trądzikowa) - raczej delikatna maseczka, która oczyszcza i nawilża. Kupię ponownie. [pełna recenzja]

Face:
10. AA Firming anti-wrinkle cream for all skin types - one of the nicest cream I had a chance to use since quite some time. It moisture well with quite rich consistency. It last me for exactly 3 months. Will buy again. [full review]
11. Nivea Visage Daily Essentials Daily Cleansing cream wash - gentle, creamy product. It leaves the face soft and moisture, but I had a feeling that doesn't clean too good, that's why I was using it only in the morning. Will not buy again. [full review]
12. Ziaja cleansing face mask with grey clay (for combined, greasy skin with acne) - rather gentle mask that cleanses and moisture the skin. Will buy again. [full review]

Makijaż i reszta:
13. Avon Calming Effects podkład rozświetlająco-nawilżający - lubiłam go zimą, gdyż dodatkowo nawilżał i lekko rozświetlał, dzięki czemu cera wyglądała świeżo. Na lato zbyt treściwy. Niestety został wycofany ze sprzedaży.
14. Avon Nail Experts odżywka do paznokci z zieloną herbatą - nawilżała skorki bez tłustej warstwy. Pisak brzydko zaczął się rozczapierzając przy końcu.  Reszta pewnie wyschła. Nie kupie ponownię. Dla mnie to zbędny gadget.
15. Próbki perfum z Avonu: Pur Blanca Blush i TTA Diamond - żadna mnie nie urzekła.



Makeup and the rest:
13. Avon Calming Effects skin revival foundation - I liked it for winter, because it was moisturizing and gently highlighting the face. Thanks to that it looked fresh. For the summer it was too heavy. Unfortunately it is not on sale anymore.
14. Avon Nail Experts green tea nourisher pen - it moistured the cuticles without greasy layer. The pen got fluffy at the end. The rest probably dried out. Will not buy again. It just a unneeded gadget for me.
15. Avon perfumes samples - Pur Blanca Blush and TTA Diamond - none of them fascinated me.

I to wszystko. Ciesze się, że udało mi się zdenkować produkty, które czekały na to od dłuższego czasu.
And thats all. I am glad I managed to finish some prodycts that were waiting for it for wuite some time.

Najlepszy produkt: zdecydowanie odzywka Syoss i krem do twarzy AA.
Najgorszy produkt: Woda pokrzywowa i odżywka do paznokci - krzywdy nie zrobiły, ale to produkty zbędne.

Best product: definitely Syoss hair conditioner and AA face cream.
Worst products: Nettle hair mist and nail pen - they didn't do any harm, but they were both redundant.

13 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawiła mnie ta odżywka z Syossa : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaskoczyło ze była taka fajna. Juz kopiłam kolejna, w sumie trzecia od Syossa (tym razem trochę inna). Szamponów za to nie lubię.

      Usuń
  2. gratuluję zużyć :)
    u mnie maseczka z ziaji się nie sprawdza ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobała, choć nie jest moja ulubiona.

      Usuń
  3. fajne zużycia :) ja najwięcej żeli i balsamów zużyłam, a Pur Blanca Blush to moja ulubiona, bo podstawowa mi się po 10 latach znudziła ;) jestem ciekawa tej nowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciesze, ze skończyłam ten wielki balsam Avonu nareszcie.
      Kiedyś tez lubiłam podstawowa Pur Blance, mam jeszcze jakaś mgiełkę, ale już mi się tez zapach znudził. Tez jestem ciekawa tej najnowszej.

      Usuń
  4. Ja jakoś nie jestem na siłach zużyć tych wszystkich produktów, które musze :( Gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się nie mecze... Używam a one się kończą :)

      Usuń
  5. balsamy Avon Care miałam z bawełną, świetne były, choć jak zwykle co dobre wycofali;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ,że ten podkład od AVON został wycofany ze sprzedaży bo chętnie bym go wypróbowała ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń