Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.02.2013

Ziaja - Sopot Spa płyn micelarny 30+

Zanim przeczytacie recenzję powinnam wspomnieć, że nie mam doświadczenia z płynami micelarnymi. Do demakijażu oczu wolę używać mleczek, lub płynów dwufazowych. Ten płyn jest moim pierwszym (chociaz to już kolejna butelka) i używam go zamiast toniku do przemywania twarzy. Dlatego oceniam go tylko w tej roli.


Before You red the review of this product I think I should mention that I do not have much experience with micellar cleansing waters. To remove my eye makeup I use milks or two phase products. This is my first micellar water (though it is not a first bottle) and I use it as a face toner to clean my face. That's why I will review it only in this role.

Ziaja Sopot Spa płyn micelarny 30+


"Błękitny płyn micelarny z substancją tonizującą pochodzenia naturalnego do codziennej pielęgnacji cery po 30 roku życia.
Produkt hypoalergiczny, testowany na skórze problemowej pod kontrolą lekarzy dermatologów.

Nie zawiera kompozycji zapachowych.

DZIAŁANIE
  • Łagodnie oczyszcza naskórek z nadmiaru sebum oraz makijażu.
  • Zapobiega wysuszeniu skóry.
  • Wpływa kojąco na podrażnienia.
  • Zmniejsza napięcie powierzchniowe naskórka.
Wiek
30+

SPOSÓB UŻYCIA
Zwilżyć wacik płynem, oczyścić twarz i szyję. Stosować rano i wieczorem. Nie wymaga spłukiwania.

Substancje aktywne
PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL) ,  HYDRO-RETINOL ,  EKSTRAKT LAMINARIA DIGITATA ,  EKSTRAKT ENTEROMORPHA COMPRESSA ,  EKSTRAKT PORPHYRA UMBILICALIS."


Opakowanie: dosyć twarda plastikowa butelka w kolorze niebieskim. Nakrętka z zatykotkiem, które ciężko się odmyka, dlatego ja go po prostu odkręcam, przykładam wacik i przechylam. Pojemność 200 ml.
Konsystencja miękkiej wody :) Na waciku się pieni, ale to sprawia, że jest bardzo wydajny. 
Zapach: produkt bezzapachowy.
Działanie: używam go jako toniku po myciu twarzy żelem. Do tego celu spisuje się świetnie. Twarz jest odświeżona, gładka, złagodzona (jeśli żel ją trochę wysusza). Nie widzę żadnych minusów, ale jak pisałam, nie używam go do demakijażu oczu. Próbowałam, ale nie radzi sobie z tuszem, wiec pozostanę przy mleczkach.
Zużyłam już 2 albo 3 butelki tego płynu, oraz jedną płynu różanego. Na pewno kupię ponownie :) Może tym razem wybiorę inną wersję, ale to tego z pewnością powrócę.



Ziaja Sopot Spa marine algae spa micellar cleansing water 30 +

"Blue Micellar liquid with the natural substance for the daily care of skin after age of 30.
Product hypoallergenic, tested on problematic skin under dermatological control.
It does not contain fragrances.
  • Gently cleanses the skin from the excess of sebum and makeup.
  • Preventing skin dryness.
  • Calming effect on skin irritations.
  • Reduces the surface tension of the epidermis.
HOW TO USE
Moisten a cotton ball with liquid, clean face and neck. Use in the morning and evening. Does not require rinsing.
The active substances:
PROVITAMIN B5 (D-PANTHENOL),  HYDRO-RETINOL,  LAMINARIA DIGITATA EXTRACT,   ENTEROMORPHA COMPRESSA EXTRACT, PORPHYRA UMBILICALIS EXTRACT."



Packaging: Hard plastic bottle in blue colour. The nut has a cap that is hard to open, so I I just unscrew it, put a cotton pad on it and til t it. Capacity 200 ml.
The consistency of a soft water :) It foams on a cotton pad, but that makes it very efficient.
The Fragrance: fragrance-free product.
Result: I use it as a toner after washing my face with a gel. For this purpose, it is doing great. The face is refreshed, smooth, softened (if the gel dries it a little). I do not see any downsides, but as I wrote, I do not use it for eye makeup remover. I tried, but it does not handle the mascaras well, so I just stick to milks.
Already used up two or three bottles of this liquid, and one of a rose version. 
Will definitely buy again :) Maybe this time I will choose a different version, but will certainly return to this one as well.


Skład/Ingredients:
Aqua (Water), Sodium Cocoamphoacetate, PEG-8, Glycerin, Propylene Glycol, Sorbitol, Algae Extract, Panthenol, Porphyra Umbilicalis Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Laminaria Digitata Extract, Butylene Glycol, Sodium Benzoate, CI 42090 (FD&C Blue No. 1), Citric Acid. 

To dosyć popularny produkt - używałyście go? Jak się u Was spisuje?
This is quite a popular product - did You have it? Did it work for You?

11 komentarzy:

  1. A ja za nim nie przepadam, jakoś dziwnie śmierdzi u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyczuwam żadnego zapachu... Może coś nie tak z tym Twoim..

      Usuń
  2. mam go i jest fatalny, nie potrafi zmyć niczego;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego używam go jako toniku :)

      Usuń
  3. podobno wersja z jaśminem jest dobra : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi on w ogóle nie przypadł do gustu. Na szczęście się skończył. Strasznie podrażniał mi oczy i był ogólnie słaby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama używała go jako tonik i choć nie jest osobą, która nie wykorzystuje do końca kosmetyków, poległa w połowie. Nie sprawdzał się totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja go jeszcze nie testowałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. zmywałam nim tylko podkład bo szczypał mnie w oczy :(

    OdpowiedzUsuń