Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.02.2013

Ziaja - Sopot Spa krem pod oczy wygładzający 30+. Smoothing eye cream 30+.

Kupiłam ten krem razem z peelingiem (o którym będzie notka już niedługo) przy okazji zakupów. Kremów pod oczy używam od lat i nie wyobrażam sobie pójścia spać bez dodatkowego smarowidła pod oczami. Profilaktyka najważniejsza! 

I got this cream together with peeling (that I will more about soon) while doing some shopping. I use under eye crams for years and I cannot imagine going to bed without it. Prevention of the most important!



Ziaja - Sopot Spa krem pod oczy wygladzajacy 30+


Opakowanie: Prosta, biała tubka z nakrętką, którą kupujemy dodatkowo zapakowaną w kartonik. Ten zdążyłam już wyrzucić, wiec niestety nie pokażę.  Forma tubki jest bardziej higieniczna w użyciu i nie sprawia trudności z wydobyciu kosmetyku. Mimo to, ja nadal wole słoiczki.
Konsystencja: krem nie jest bardzo gesty, ani rzadki - ot w sam raz. Dobrze eis rozsmarowuje, jest lekki i szybko się wchłania. Pozostawia prawie niewyczuwalny film.
Zapach: produkt bezzapachowy.
Działanie: Krem zaliczyłabym do raczej lekkich nawilżaczy Jest przyjemny w użyciu, nawilża skórę wokół oczu, nie podrażnia i nie wysusza. Spektakularnych efektów nie zauważyłam, ale jest to dobry krem aby utrzymać odpowiednie nawilżenie skory wokół oczu.  Przyzwyczaiłam się jednak do bardziej treściwych kremów, tym bardziej, że używam ich tylko na noc. Myślę, że spokojnie może być używany przez osoby poniżej 30 roku życia, chcące tylko nawilżyć skore.
Nie kupie ponownie, ale tylko dlatego, że wole treściwsze produkty.




Ziaja - Sopot Spa Smoothing Eye Cream 30 +

Packaging: A simple white tube with nut, which is also packaged in a cardboard box. The box I have  already thrown away, so will not chow it here. The form of the tube is more hygienic to use and does not cause difficulties in the extraction of the cosmetic. Despite this, I still prefer jars.

Consistency: The cream is not very thick, or too runny - it is just right. It spreads well, it's light and quickly absorbed. It leaves nearly imperceptible film.
Fragrance: it is a fragrance free product.
Result: I would categorize this cream to rather light moisturizers. It is pleasant to use, moisturizes the skin around the eyes, does not irritate and dry out. I did not notice any spectacular results, though I think it is a good cream to keep the delicate skin around the eyes moistured. I got used to, however, to richer creams as I use the only before going to bed. I think it can be safely used by people under 30 years old, that just want to moisture the skin.
I will not buy it again, but just because I like richer formula.



Skład/Ingredients: Aqua (Water), PPG-15 Stearyl Ether, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides*, Glycerin, Steareth-2, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Sorbitol, Algae Extract, Dimethicone, Propylene Glycol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Steareth-21, Panthenol, Porphyra Umbilicalis Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Laminaria Digitata Extract, Butylene Glycol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Glyceryl Caprylate, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, CI 42090 (FD&C Blue No. 1). (29.05.2010)


***

Przy okazji dzisiaj stuknęło mi 50 000 wyświetleń bloga :)
Dziękuję!

And by the way, today my blog reached 50 000 views :)
Thank You!



15 komentarzy:

  1. Ja się cieszę, że mam ponad 100 wyswietlen ;p Akurat temat kremów pod oczy ostatnio mnie zainteresował (przez wysuszający płyn do demakijażu :/)więc chętnie przeczytałabym coś polecającego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazda setka cieszy :)
      Krem jest fajny i warty polecenia. Tylko jak już pisałam, wole je treściwsze.

      Usuń
  2. ja kupiłam sobie ostatnio oliwkowy, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe jak się spisze :)

      Usuń
  3. ja nie używam kremów pod oczy, po prostu ten sam krem co do twarzy wklepuję w skórę pod oczami i to dobrze się spisuje :)
    chociaż ostatnio kupiłam żel Flosleku, żeby sobie wyrobić nawyk stosowania kremu pod oczy, ale jakoś kiepsko mi to idzie... no i poza tym, patrz pierwsze zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na etapie szukania jakiegoś dobrego kremu pod oczy :) Popatrzę na niego przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest drogi, wiec warto dać mu szanse.

      Usuń
  5. ja używam kremu do twarzy ziaja sopot rozświetlający i jestem z niego bardzo zadowolona :) przyjemnie pchanie i naprawdę rozswietla twarz :) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do twarzy miałam jeden krem Ziai... kiedyś dawno, ale był za cieki i powodował dziwny wysyp chrostek na czole.
      Cala seria Sopot Spa wydaje się być bardzo fajna.

      Usuń
  6. Nie bardzo mnie zaciekawił;p Gratulacje Kochana 50000;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje!

    też się muszę rozejrzeć za czymś pod oczy bo starość nie radość :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam akurat tego kremu ale chyba brak mi systematyczności... ogólnie to jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń