Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.02.2013

Yves Rocher - Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się. Botanical Hair Care Purifying Shampoo

Firma Yves Rocher niedawno zmieniła opakowania tych szamponów. Są teraz większe (300ml) i płaskie. Mam nadzieje, że szampon jest ten sam i recenzja na coś się przyda. 

Yves Rocher have changed bottles for those shampoos lately. Now they are bigger (300 ml) and flat. I hope the shampoo inside is still the same and my review will be helpful.


Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się

ROŚLINNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

"Efekt dla urody
Skóra głowy jest czysta.
Włosy są lekkie, błyszczące i mniej się przetłuszczają.

Składnik aktywny
Pokrzywa: właściwości przeciwłojotokowe.

Zalety produktu
Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie.

Stosowanie
Nakładać na zwilżone włosy.
Masować delikatnie przez 2 minuty. 
Obficie spłukać wodą.
Unikać kontaktu z oczami. 

Więcej o składniku aktywnym
Pokrzywa występuje na całym świecie i jest tradycyjnie stosowana ze względu na swoje działanie przeciwłojotokowe na skórę głowy. Pokrzywa stosowana przez markę Yves Rocher pochodzi z ekologicznych upraw. 

Sekret urody
Myj włosy maksymalnie 3 razy w tygodniu ponieważ zbyt częste mycie sprawia, że włosy szybciej się przetłuszczają.

Rezultaty
Skóra głowy jest czysta dla 89%* kobiet.
*test stosowania przeprowadzony na 46 ochotniczkach w ciągu 3 tygodni"


Opakowanie: prosta zielona butelka o pojemności 200 ml. Mój szampon jest jeszcze w poprzedniej wersji. Plastik dosyć gruby, prześwitujący. Podobają mis się opakowania YR.
Konsystencja gęstego żelu trochę galaretowatego. Potrafi się z powrotem wciągnąć do butelki :p. Dobrze się pieni, choć trzeba go nałożyć więcej niż normalnego drogeryjnego szamponu. Dobrze też, jeśli włosy są mocno mokre. Kolor zielony.
Zapach: pachnie jak zielsko. I mi się ten zapach bardzo podoba. Kojarzy mi się z koszoną trawą i pokrzywą.
Działanie: Szampon dosyć dobrze oczyszcza włosy, ale ich nie plącze. Po wysuszeniu mam uczucie mega czystej skóry głowy, co czasami mi przeszkadzało, bo wydawało mi się, że jest trochę zbyt sucha. Włosy są sypkie i puszyste. Nie zauważyłam aby były dużo dłużej świeże. Nadal myję je codziennie rano i do wieczora są ok. Ale tak mam przy większości szamponów. Ważne dla mnie jest jednak to, że nie wywołał u nie łupieżu. Używam go codziennie od około 3 tygodni i w sumie go polubiłam.
Być może kupie ponownie. 



Botanical Hair Care Purifying Shampoo
BOTANICAL HAIR CARE

"Regain healthy, revitalized hair: light and silky, your hair stays cleaner longer and is radiant with beauty. Delicately scented, it leaves your hair with a green scent that evokes all the freshness of nettle.

The Plus: its fresh-feeling texture.

Easily biodegradable formula, botanical cleansing base."
Think green! Turn off the water while shampooing your hair.

Silicone & paraben free formula


The packaging: simple green bottle with 200 ml capacity. My shampoo is still in the previous version. The plastic is quite thick, see through. Generally I like it.
Consistency of a very thick gel. It can sometimes suck back to the bottle :p It foams well but I have to apply more, thank normal drugstore shampoo. It helps if the hair are very wet. It has a green colour.
Fragrance: smells like weed. I like it... reminds me cut grass and nettle.
Result: It cleans the hair very well but without tangling. After drying my hair are light and fluffy, but I have a feeling of a very clean scalp which sometimes was bothering me - it felt like it is too dry. I didn't notice any longer freshness. I still wash my hair every morning and they stay ok till late night. But that result i get with most shampoos. What is important for me is that it didn't give me any dandruff. I have been using it daily for about 3 weeks now and I quite like it.
Maybe will buy it again.

Skład/Ingredients:


13 komentarzy:

  1. Nie zauważyłam w Yves Rocher nigdy tego szamponu, zaciekawiłaś mnie! ;D I ten zapach, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze warto spróbować :) chociażby dla zapachu, jeśli lubisz takie.

      Usuń
  2. bardzo lubię ten szampon :) ciesze się, że zwiększyli objętość :) a zapach bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego zapach to chyba największa zaleta ;)

      Usuń
  3. Ja bardzo lubie jego ziolowy zapach i dzialanie, swietnie zmywa tez oleje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnie... u mnie z olejami tez sobie radził :)

      Usuń
  4. W sklepie nigdy nie wpadły mi w oko te szampony :) Następnym razem bardziej się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy;) Nie używałam jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam kiedyś szampon i odżywkę YR i nie byłam zadowolona :( strasznie obciążał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam od jakiegoś czasu problemy z włosami, ale chyba bym oszalała jakbym miała myć codziennie. Teraz muszę myć raz na dwa dni i to dla mnie i tak męka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od lat myje włosy codziennie. Zle się czuja jak nie umyje, a włosy wyglądają bardzo nieświeżo.

      Usuń
  8. słyszałam o nim dobre opinie ale jakoś nie umiem się przekonać i zostawić mojego gosha ;)

    OdpowiedzUsuń