Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.02.2013

Walentynkowy manicure nr 1. Valentines manicure number 1.

Walentynki już za niecały tydzień. Czas pokazać zatem pierwsza moja propozycje. Jest prosta  szybka w wykonaniu. Baza jest wczoraj pokazywany lakier My Label. Następnie za pomocą gąbeczki wykonałam delikatny gradient lakierem Sally Hansen Forever Mango. Na koniec kilka serduszek i gotowe. 
Serduszka trochę odstają co średnio mi się podoba. Przez to tez szybciej odpadają. Jeden dzień powinny jednak wytrzymać. Następnym razem namaluje jakieś odręcznie.



It is Valentines day in less than a week. It is time to show my first proposition for that day. It is fast and easy to do. The base is the polish I have shown You yesterday from My Label. Then I sponges some gradient with Sally Hansen Forever Mango.  In the end add a few hears and that's it. The hearts stick out a bit which I don't like much. 'Cause of that they fall off faster. But one day they should last. Next time I will paint some myself.



24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj na blogach już czuć, że zbliżają się walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny <3 omomomom . Na moim blogu organizuję rozdanie , może masz ochotę wziąc udział ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś rano zrobiłam sobie podobne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę jaki zbieg okoliczności :)

      Usuń
  5. bardzo ładne! :-)
    sama muszę zrobić jakiś walentynkowy mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ślicznie :)
    słodko i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem dlaczego, ale...ten mani skojarzył mi się z posypanymi cukrem truskawkami :D
    jak najbardziej pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie mów mi o truskawkach.
      Mam na nie uczulenie :p

      Usuń
  8. Świetne cieniowanie. ;-) Serduszka faktycznie, lepiej gdyby były namalowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego następnym razem będą malowane :)

      Usuń
  9. Bardzo pięknie , fajne serduszka ;) i ładne ombre, ja się nadal uczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne mani, chyba jedno z niewielu walentynkowych, które mi się podoba i nie jest kiczowate

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :) . . . Chyba taki sobie wyczaruje . . .

    OdpowiedzUsuń
  12. bez serduszek by było lepiej i kojarzy mi się z krwią :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny! mi się kojarzy z cukierkami ;P

    OdpowiedzUsuń