Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.02.2013

Walentynkowy French. Valentines French manicure.

To druga propozycja na walentynki. Biały french ozdobiony malutkimi serduszkami. Tym razem malowałam je odręcznie cienkim pędzelkiem. Na jednym paznokciu duże serce z dodatkowym różowym brokatem. Prawa ręka wygląda tak samo, tylko wykonanie trochę gorsze ;)


This is my second proposition for Valentines day. White French manicure decorate with tiny hearts. On one nail we have a big hard with extra pink glitter. My right hand looks the same but in a little worse performance ;)




Wystąpili:
Starring:


Cliché - Branco
Celia - 24 French
Essence - Ultimate Pink
Cliché - Agua Pura (jako top coat/as top coat)
Sypki brokat/loose glitter 

21 komentarzy:

  1. Ślicznie! uwielbiam Twoje zdobienia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy i świetnie wykonany mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajj.. super! :) Jak bede miała chwilkę, zeby się pobawić to może też taki stworze ;> chociaz chyba mam troszkę za krótkie pazurki do tego.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie mi się podoba! jak nie przepadam za frenchem tak ten...podbił moje serce tymi sercami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pomimo że nie przepadam za frenczem, to ten wyjątkowo mi się podoba ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne, aż się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkości :) bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. super mani, bardzo fajnie Cito wyszło ;)
    słodkooo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mani!:) I jaki pracochłonny...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie precyzyjne te serduszka! cudooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie :) A to duże serce - extra :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale super pomysł, prześlicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń