Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.02.2013

Walentynki po raz trzeci. Valentine's Day for the third time.

To ostatni Walentynkowy Manicure (w tym roku). Obiecuję :) Bo już się za słodko zrobiło...
Tym razem kolorowo, wzorzyście i wszystkiego dużo. Bo nie mogłam się zdecydować na jedno. Różowego Rimela pokażę Wam z osobna, bo mnie dzisiaj z okazji walentynek zauroczył. 


This is the last Valentines manicure (this year) I promise :) It is getting too sweet...
This time colour, figured and lots of everything, cause I couldn't make up my mind for one thing. This pink Rimmel I will show You separately  because today, on the V.day it caught my heart.




Wystąpili:
Starring:


Rimmel - 296 Guest Star
Cliché - Branco
Avon - Aqua Fantasy
Avon - Coral Reef
Joko - jako baza/as base coat
Cliché - Agua Pura jako top coat/as top coat
Srebrne paseczki/silver stripes

A przy okazji... obchodzicie Walentynki? Osobiście nie jestem wielką fanką tego święta. Uważam, ze jest za bardzo skomercjalizowane, wymuszone i sztuczne. Walentynki powinno się obchodzić codziennie, a nie tylko 14 lutego. 
Ale... okazja do szaleństw na paznokciach jest? Jest.
Okazja na wielkie czekoladowe ciasto, bez wyrzutów sumienia jest? Ano jest-studzi się :p 

By the way... do You celebrate Valentines day? I personally am not a big fan of that holiday. I think that it super commercialized, forced and artificial. We all should celebrate V. day every day, not only on the 14th of Feb.
But.. Isn't it a good occasion for some madness on the nails? Yup, it is.
And a occasion to have a big chocolate cake without and guilt? Yup.. it is already cooling down :p


I już na koniec zobaczcie co mi się stało dzisiaj. Spotkanie z kaflami nie wyszło jej za dobrze...
A przedwczoraj tak samo skończył różowy lakier :/

And for the end have a look what happened today. The meeting with bathroom tiles wasn't the luckiest for her. Two days ago the same happened to pink polish :/

12 komentarzy:

  1. szalejesz :) i bardzo dobrze!
    kciuk jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodki manicure ! fajne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć takie zdolności manualne :) piękne pazurki :)
    (*-*)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wskazujący palec :) Kocham kropki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie to wymyśliłaś. podoba mi się efekt z tymi srebrnymi paseczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super to serduszko :)
    naklejane paski nie bardzo mi się podobają
    a co do walentynek - mam takie samo zdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mani przepiękny. Współczuję stłuczonego lakiery oraz zniszczonej sondy. Można wiedzieć z czego wykonane są srebrne paseczki na jednym z paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te paseczki to naklejane tasiemki. Na zdjęciu z lakierami są w górnym prawym rogu. Kupuje się je w rulonie. Średnio się trzymają na paznokciu niestety, pomimo top coatu szybko odstają końce :( Ja moje kupiłam na qnszt.pl - są dostępne rożne kolory :)

      Usuń
  8. Kurcze, szkoda sondy...;/ A mani cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wybaczamy kolejny mani :P

    Mani skojarzył mi się z cukiernią i babeczkami jakimiś :) Tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń