Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.02.2013

Syoss - Smooth Relax conditioner

Wspomniałam już w poście zakupowym, ze mnie nie zachwyciła . Przyszedł czas, aby napisać coś więcej. Ponad polowa butli za nami, wiec miała zatem szanse pokazać co potrafi. Niestety nie dorównała swoim swoim poprzedniczkom [KLIK i KLIK].

I already mentioned in a haul post that it didn't awe me. It is time to write a little bot more about it. More than half of the bottle is gone, so she had the time to show what she can do. Unfortunately it didn't keep up with it's predecessors [CLICK and CLICK]


Syoss Smooth Relaks odzywka nawilzajaco-wygladzajaca.

"Profesjonalna pielęgnacja- Profesjonalny rezultat- linia do pielęgnacji włosów. Wysoce skuteczne formuły i jakości składników doskonale dbają o Twoje włosy, zapewniając im każdego dnia profesjonalną pielęgnację- jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Wygładza i prostuje trudne do ułożenia i suche włosy, nadaje im fascynujący blask oraz ułatwia rozczesywanie. "


Opakowanie: duża, prosta butla z małą nakrętką, na której nie można jej postawić. Zawsze męczę się z resztką odżywki, aby ja wydobyć. Na końcu i tak rozcinam butle. Pojemność 500 ml.
Konsystencja lekka i trochę za rzadka. Ciężko ja nałożyć na włosy, gdyż lubi ściekać z dłoni. Na włosach szybko znika i żeby ja choć trochę rozsmarować, trzeba nałożyć więcej. Jak dla mnie jest bardzo niewydajna. Dobrze się spłukuje i włosy od razu są gładsze.
Zapach przyjemny, delikatny i nie drażniący. 
Działanie bardzo delikatne. Owszem wygładza włosy, trochę je nawilża, pomaga rozczesać, ale to potrafi chyba każda średnia odżywka. Jak dla mnie efekty są trochę za słabe. Plusem natomiast jest to, że nie powoduje przetłuszczania włosów (a ja nakładam jej naprawdę sporo i to codziennie), nie plącze ich, nie obciąża. Są miękkie i puszyste. 
Nie kupie ponownie - dla mnie za delikatna i słabo wydajna.


Syoss Smooth Relax hair conditioner.


Packaging: a large simple bottle with a small nut, on which it can not stand. I always struggle up with the remaining conditioner to get it out. At the end I cut the bottle. Capacity 500 ml.
Consistency is light and a little too thin. It's hard for me to apply it on my hair, because it likes to drip from the hand. It disappears quickly  on the hair and is hard to spread, you need to apply more. As for me, it is very inefficient. It rinses well and the hair feel smoother immediately.
Fragrance: nice, gentle and not irritating.
Result: It is a very delicate conditioner. Yes, it smoothes the hair, moisturizes them a little, helps to brush them, but that can do almost every average conditioner. As for me, the effects are a little too weak. The advantage however is that it does not make the hair greasy (and I always put lots of it and every day), they do not tangle or feel heavy. They are soft and fluffy.
Will not buy it again - too delicate for me and inefficient.

Skład/Ingredients:

12 komentarzy:

  1. Nie używałam nic z tej firmy, ale na to mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz lekkiej odzywki, to może Ci pasować :)

      Usuń
  2. nie lubię tej firmy, wszystko co do tej pory miałam okazało się niestety bublem

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej jeszcze nie używałam... Ale ogólnie lubię odżywki z syossa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tez jestem z nich zadowolona. Chociaz ta wypada chyba najsłabiej.

      Usuń
  4. Nie lubię produktów tej firmy - nie znalazłam totalnie żadnego, który poprawiałby kondycję moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej jeszcze nie mialam w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie polubiłam z tą firmą. Miałam kilka kosmetyków i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i średnio byłam nią zadowolona. Nie kupię więcej, ale mam zamiar przetestować szampon.

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio się nad nią zastanawiałam, dobrze że nie kupiłam. W sumie nie miałam jeszcze nic z Syossa...

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś szampon i odżywkę,bez rewelacji:/

    OdpowiedzUsuń