Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.02.2013

Styczniowe zdobienia. January's nail art.

Nie zrobiłam w styczniu tego, co planowałam. Ale udało mi się wykonać kilka zdobień, z których jestem naprawdę zadowolona. Moja ulubiona trojka ze stycznia to bordowe paznokcie w białymi kropkami, śnieżynki na granatowym tle i różowy water marble (nie jest idealny, ale całość wyszła ok).

I didn't manage to do what I was planing for this month. But I did manage to make some manicure that I am really happy with. My top three: the burgundy nails with white dots, snowflakes on the navy blue background and my pink water marble (it is not perfect, but the whole thing came out ok).



Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o zdobieniu ze zdjęcia, wystarczy kliknąć w nazwę:)
If You want to know more about the manicure from the picture, just click the name :)

Catrice + Essence - Holograficzne duo. Holographic duet.






Który Wam się najbardziej podoba?
Which one do You like the most?


***

Przy okazji chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w 2 projektach, które zaczną się niedługo. Tematyka ciekawa, wiec będzie co oglądać. Oczywiście ja tez biorę udział :), tak wiec mam co robić przez najbliższe tygodnie. Pomysły już mam.
Ciekawa jestem co inne dziewczyny wymyśla na każdy temat.

I would also like to invite You to participate in two challenges that will start soon. The topics are very interesting, so there will be what to look at. Of course I already signed in to both :)
I am very curious what other girls will come up with.

1. Projekt Kontynenty/Continents challenge.
Jeszcze można się zgłaszać o TU, ale tylko do 2 lutego.


2. Projekt Hobby/Hobby challenge.
Tu jeszcze jest chwila na zastanowienie, a zgłoszenia można zostawiać pod TYM postem


6 komentarzy:

  1. wszystkie piękne :) ciężko byłoby mi wybrać jedno zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa ostatnie są zdecydowanie moimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni znowu kropki jest przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam! Istne arcydzieła na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, sama nie wiem które wybrać

    Jeśli chodzi o błyszczyk też lubię delikatne odcienie, z tym, że tutaj są okropne prześwity, bo błyszczyk jest jakby szminką. Na zdjęciu wygląda to świetnie przez chwilę, po pierwszym poruszaniu ust tak super już nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz talent do tego;o

    OdpowiedzUsuń