Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.02.2013

Projekt kontynenty - ANTARKTYDA. Continents challenge - Antarctica

Nie jestem do końca zadowolona z rezultatów dzisiejszego manicure. Chciałam aby foczki i pingwiny pływały sobie na krach, a wyglądają jakby siedziały na chmurkach. Wodzie brakuje faktury.. ale na to już za późno. 
Oto Antarktyda :)



I am not completely happy with the results of today's manicure. I wanted the seals and penguins to float on floes and they looks like if they are sitting on some clouds. The water is missing some texture, but it's too late now. 
This is Antarctica :)





Wystąpili:
Starring:



Cliché - Gótico
Cliché - Branco
Cliché - Seychells
Risqué - Arábia


Przypominam, że lakiery Cliché można zgarnąć w rozdaniu :) [KLIK KLIK]

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszły te pingwiny i foczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I Ty jeszcze narzekasz na wykonanie! U mnie byłyby tylko mazy, a u Ciebie widzę piękne foczki i pingwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem, jak można być niezadowolonym z tak cudownie wykonanej roboty. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetnie to wygląda :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło!
    Ach.. zazdroszcze tak zadbanych skórek!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze tak wyglądają... Lubie je skubać czasami i potem przez tydzień do ładu nie mogę dojść... ale tego Wam nie pokaże :p

      Usuń
  6. nie marudź, nie marudź!!!
    dla mnie jest świetnie- od razu widziałam foczkę i pingwinki!
    uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Padłam :D Zazdroszczę umiejętności, mnie by zapewne wyszła jedna wielka plama :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna foczka i urocze pingwinki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no... zakochałam się...
    Sweet foczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mój boże, poziom słodkości przechodzi wszelkie pojęcie XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam foczki, ale jak pomyślę, że kłusownicy takie zabijają, to tylko się denerwuję... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie ruszają ich te białe, puchate z wielkimi czarnymi oczami...
      Te są takie słodkie, ze aż brak slow :)

      Usuń
  12. o kurcze :) ale ta foczka się fajnie wyleguje na krze :0 może jakbyś nałożyła ten niebieski gąbeczką to byłby może lepszy efekt :) ale i tak jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mogłam użyć gąbeczki. Albo chociaz jakieś fale/horyzont namalowac :P

      Usuń
  13. Mani jest świetne! :) Fajnie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dopiero kiedy napisałaś, że wyglądają jakby siedziały na chmurkach, zwróciłam na to uwagę :)
    minikomiks szalenie mnie rozbawił - Franek rulez! =D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybyś sama nie zwróciła uwagi na to, że kra przypomina chmurkę to bym tego nie zauważyła^^
    Ja podziwiam każdą lakieromaniaczkę która robi zdobienia lakierami do paznokci, ja osobiście nie mam do tego nerwów, zdecydowanie wolę farbki akrylowe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem się nie przyznam :p

      Próbowałam coś zmalować farbkami, ale mi nie wychodzi. Chyba jakieś felerne mam, słabo napigmenotwane. Wiec maluje lakierami :)

      Usuń
    2. A masz kupione specjalne do zdobienia paznokci?
      Kiedyś takie miałam to również było z nimi sporo problemów..
      Kupiłam zwykłe najtańsze dla plastyków, pigmentacja świetna bo są gęste, wystarczy dodać troszkę wody i robią się idealne do malowania na pazurkach :)

      Usuń
    3. Mam własnie takie zwykle w tubkach. Potrzebowałam ich kiedyś do ozdób świątecznych i kupiłam najtańsze. Czarną nie zrobię ładnej czarnej kreski - muszę ja poprawiać kilak razy.
      Te specjalne do paznokci są lepsze?

      Usuń
  16. Świetne!:) Ale Ty masz pomysły;D

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie mogę, foczki są prześwietne :D. Bardzo fajny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i muszę jeszcze wspomnieć o pingwinach - małe ale słodkie :D

      Usuń
  18. śliczny efekt. nie wiem czego się tu czepiać !

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie no, fenomenalne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesłodkie te foczki :).

    OdpowiedzUsuń