Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.02.2013

Projekt kontynenty - AMERYKA POŁUDNIOWA. Continents challenge - SOUTH AMERICA

Tydzień drugi projektu Kontynenty. Czas na Ameryki :)
Ta Południowa jest tak różnorodna, kolorowa i niesamowita, że nie wiedziałam na co się zdecydować. Aż wreszcie pomyślałam o wielkiej Puszczy Amazońskiej. I tu znowu problem - co wybrać? Wygrał tukan z tym swoim wielkim dziobem. Siedzi sobie na gałęzi pośród rajskich kwiatów i zagląda. 



The second week of the Continents challenge. Time for Americas :)
This south one is so full of variety, colours and amazing, that I didn't know what to do. Then I thought of the great Amazon forest. And here was another problem - what to choose? The toucan won with his huge beak. He is sitting on a tree among all those paradise flower and peeking. 





Kolor tła miał być zielony - zachciało mi się użyć lakieru, który ma piękny zielony odcień, ale na zdjęciach wygląda na granat.... Wyszła prawie gwieździsta noc :p

The background was supposed to be green, but i got a great idea of using a polish that has a lovely green colour, but on photos looks like navy blue.... So we have a dark starry night :p



Wystąpili:
Starring:



Avon - Whilte
Avon - Art Orange
Avon - Peppermint Leaf
Cliché - Oliva
Cliché - Gótico



Lovely - Crystal Strenght 49

Joko jako baza i top coat/as base coat and top coat


Prace wszystkich uczestniczek można obejrzeć TU
All other participant's manicures You can see HERE.

30 komentarzy:

  1. super zdobienie, tukan wyszedł oszałamiający ;]
    też miałam zrobić coś podobnego, ale już nie będę się powtarzać i wymyślę jakiś inny mani ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł;) Tukan piękny!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. tukan jak żywy! :)
    dżungla na paznokciach niesamowita- jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! jestem pod ogromnym wrażeniem!:) super

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde!
    Świetny jest!
    A ja nadal myślę co zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kreatywnie, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaniemówiłam! Przepiękne zdobienie! Padam do stóp!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję na wielu blogach poczynania kontynentalne i każde następne zdobienie jeszcze bardziej mnie zdumiewa :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie!!! I to wszystko lakierami?! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wszystko lakierami.

      Usuń
  10. Mega! W dodatku perfekcyjnie wykonany mani. Szczerze powiedziawszy jedna z oryginalniejszych propozycji mani jakie przewinęły mi się przed oczami w ciągu ostatnich tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie! Gratuluję pomysłowości!

    Ja nie mam jeszcze pomysłu, ale do końca tygodnia coś zmaluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. tukan! Ewlyn jestem pod coraz większym wrażeniem Twoich dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie co to wyszło!!

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow :o dzieło sztuki wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wręcz epickie! Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że chyba najlepsze zdobienie z tego tygodnia :) Już nie mogę doczekać się Twoich kolejnych projektów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Kolejne już czeka na nowy tydzień ;)

      Usuń
  16. świetny, oryginalny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń