Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.02.2013

Projekt kontynenty - Ameryka Północna. Continents challenge - North America.

Nie, to nie jest szczur, świnka, ani kapibara (jak twierdzi B.). To niedźwiedź łowiący łososie :D
Tak mi się widzi Północna Ameryka. Z wielkimi górami, rzekami,  lasami. A w lasach misie, łosie i inne urocze zwierzaki. 
Przy okazji, zawsze chciałam polecieć do Kanady... pewnie to też trochę dlatego taki manicure, a nie inny. 
Jak, może być? 



No, it is not a rat, piggy or a capybara (as B. says). It is a bear finish salmons :D
That's how I see North America. With huge mountains, rivers and forests. And there are teddies, mooses and other adorable animals.
By the way.. I always wanted to visit Canada... that's another reason why this manicure and not other.
So, will it do?




Wystąpili:
Starring:



Golden Rose - Rich Color 15
Safari - nr 31
Cliché - Branco
Essence - Walk on the wild side
Yesensy - nr 75
Cliché - Gótico 

Risqué - Arábia

Cliché - Salmão Fosco



TU możecie zobaczyć prace pozostałych dziewczyn :)
HERE You can have a look at the nail art of other participating girls :)

27 komentarzy:

  1. świetny pomysł, super niedźwiadek;)
    ja nadal nie mam pomysłu na mani;(

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że może być :D
    genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A miałam się pytać co to za świnka xD Ale stwierdziłam, że nie ma bata i miałam rację ;) GENIALNE! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. intrygujące, ja w pierwszej chwili pomyślałam, że to bóbr =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha no na bobra nie wpadliśmy... chociaz to tez Ameryka :p

      Usuń
    2. a mi się głupio zrobiło, bo przecież w bobrze najważniejszy jest ogon! a tu go brak... ;)

      Usuń
    3. Może się w wodzie schował :)

      Usuń
  5. Bardzo spodobał mi się kolor lakiery z essence, ostatnio odwiedzając drogerię miałam na niego ochotę jednak się powstrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dwa razy powstrzymywałam, aż w końcu kopiłam jak miałam zniżkę :p

      Usuń
  6. bardzo ładnie ;)
    łądna zieleń na spodzie

    OdpowiedzUsuń
  7. przez chwile myślałam, że to dzik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheheh no wiecie co.... a tak się starałam :p

      Usuń
    2. Kochana, przez chwilę;) jak przeczytałam jaki był zamysł, to powiedziałam sobie _ no fakt, to żaden dzik;)

      Usuń
    3. Luzik... dla B. to zawsze będzie szczur wodny :p

      Usuń
  8. fajny pomysł i wykonanie :) a co na drugiej dłoni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugiej sztuka nowoczesna :p

      Usuń
  9. Alaska!
    Jak najbardziej może być!

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha trochę kapibara :D
    ale ładnie, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny duży misio :P Chociaż, moje pierwsze skojarzenie to dzik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaa -zaniemówiłam! Genialny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na początku niedowierzałam w to co widzę... tam jest niedzwiadek! aaa! :D

    OdpowiedzUsuń