Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.02.2013

Projekt kontynenty - AFRYKA. Continents challenge - AFRICA

Zaczął się pierwszy tydzień projektu Kontynenty prowadzonego przez bloga mixoflife. W tym tygodniu - Afryka. Manicure prosty, ale chyba każdy wie o który kontynent chodzi :)

Prace wszystkich uczestniczek można obejrzeć TU.


The Continents Challenge organized by mixoflife and her blog started this week. Time for Africa. 
The manicure is simple, but I think everyone can tell what continent I had i n mind :)

Manicure for all participants You can see HERE.




Wystąpili:
Starring:



Avon - Peppermint Leaf
Avon - Art Orange
Avon - Street Beige
Cliché - Gótico 
Yesensy - nr 75

27 komentarzy:

  1. o ja Cie! Cała Afryka na paznokciach! Niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet Madagaskar się załapał :)

      Usuń
  2. są doskonałe! jestem zakochana w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie! jesteś niesamowicie kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D niesamowicie Ci wyszło- Afryka niczym wycięta z atlasu! precyzja mistrzowska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Naprawdę bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Super Ci wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuła! jak dla mnie cud miód :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś zatagowana przeze mnie do zabawy z LIEBSTER AWARD. Mam nadzieję, że wezmiesz udział w zabawie :) Pozdrawiam :) tutaj informacje : http://tyydomnie.blogspot.com/2013/02/tag-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. O WOW, O WOW!!!! Zajebiste mani!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie!
    ja nigdy nie robiłam panterki na paznokciach, muszę w końcu spróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowicie :) dla mnie wykonanie mega :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! Zakochałam się w tych pazurkach ♥ Zapraszam na moją makijażową interpretację ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne mani!!! Przepięknie Ci wyszło :) więc musiałam zostać Twoim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń