Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.02.2013

Oriflame - Pure Colour Sheer Cream


To pierwszy lakier Oriflame jaki mi się trafił. Ciekawi mnie zatem, czy jest on z tych lepszych, czy akurat trafił mi się gorszy egzemplarz. Wiadomo, że różnice mogą być spore pomiędzy rożnymi kolorami z tej samej serii. 
Zacznę od plusów: lakier ma śliczny kolor. Mleczny w bardzo delikatnym różowym odcieniu. W katalogu zdecydowanie za różowy. Plusem jest tez to, że szybko schnie. Jedna  warstwa nadaje się do frencha. 
Teraz minusy - aby uzyskać efekt jak na zdjęciach, czyli pełnego krycia, potrzebne są aż 4 warstwy! Nie podoba mi się też pędzelek - jest krotki i wąski. Nakrętka jest bardzo duża w porównaniu do pędzelka, przez co nie wygodnie się nim maluje (a może wydziwiam :p ). 
Sama buteleczka prosta o pojemności 8 ml. 
Na zdjęciach: 4 warstwy




This is the first Oriflame nail polish I have. I am wondering if it is from the better bunch, or maybe I got a worse one. It is knows that there can be quite a difference between polishes from the same collection.
Let me start from the positives: it has a lovely colour. Milky with a very light hint of pink. In the catalog it looks far too pink. It also dries fast which is a plus as well. One coat is good for french manicure.
And now minuses - to get the effect as I am showing on the photos, which is a full coverage, it needs 4 coats! I also don't like the brush - it is short and thin. The cap is very big comparing to that brush and that makes it hard to work with (or am I picky :p )
The bottle itself and quite simple with 8 ml capacity.
On photos: 4 coats.





15 komentarzy:

  1. ale masz piękny paznokcie! wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Juz zostały trochę skrócone - takie dłuższe mi przeszkadzają.

      Usuń
  2. Kolor śliczny, szkoda że krycie słabe..

    OdpowiedzUsuń
  3. ciemne lakiery z tej kolekcji mają świetne krycie, niestety pędzelek i nakrętka są do bani :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden ciemny tez mam, ale jeszcze nie próbowałam. Mam nadzieje, ze będzie lepszy.

      Usuń
  4. Kolor fajny, ale na 4 warstwy to ja nie mam cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię jak lakier ma dużą nakrętkę a krótki pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ten kolor!!! Chyba sobie zamowie ten lakier u koleżanki;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam taki http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/2012/02/oriflame-lakier-do-paznokci-pure-colour.html po przeczytaniu będziesz wiedziała dlaczego poszedł w świat ;)
    ten kolor też śliczny, ale już się na te lakiery nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jeden w kolejce do spróbowania i chciałam zamówić trzeci. Ale jak ten drugi będzie tez taki slaby (mimo pięknego koloru) to już sobie daruje.

      Usuń
  8. 4 warstwy to jednak sporo, ale kolor cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor! Ale 4 warstwy... :(

    OdpowiedzUsuń