Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.02.2013

Nie samymi kropeczkami człowiek żyje...

... dlatego dzisiaj pokażę Wam paski. Baza jest lakier Avon Vintage Boutique, a paseczki wykonane z białego lakieru do fencha i Avonowego Street Beige. 
Jak zrobić rowne paseczki? Najprościej zamalować równa powierzchnie torebki foliowej, starej płyty CD lub czegokolwiek plastikowego lakierem do paznokci. Wystarczy niewielki kawałek. Po wyschnięciu lakier delikatnie odkleić i pociąć na paski. Następnie paski nakleić na mokry lakier bazowy i pokryć top coatem. Wszystko :)
Trochę zabawy z tym jest, ale nie mam wprawy w malowaniu prostych paseczków pędzelkiem. Nawet nie mam pędzelka do tego przeznaczonego. A dzięki tej metodzie można cieszyć się równymi liniami w dowolnym kolorze :)
Nosze je juz trzeci dzien i nie mam ochotey zmywac.
(nie zwracajcie uwagi na ten jeden krzywy pasek an środkowym palcu :p)


I have stripes for You today. The base is Avon polish Vintage Boutique and stripes I made for white polish for french manicure and another Avon Street Beige. 
How to make those even stripes? The easiest way is to cover a small surface of a foil bag, old CD or anything plastic with a even layer of polish. Let it dry, take it off gently and the cut into stripes. Then stick the stripes into a wet polish and cover with top coat. That's it :)
There is a little bit of work with it, but I don't have the skills or tools to paint straight lines. And thanks to this method I can have them in any colour :)
I have them on three days already and I don't feel like washing them off.
(don't pay attention to that one crooked stripe on my middle finger :p )


Jeśli miałybyście ochotę wykonać taki manicure, zostawcie mi linka do siebie pod tym postem :) Chętnie pooglądam.
If You would like to try this manicure, leave me a link to Your blog under this post :) I curious to see what You did.


44 komentarze:

  1. Super paseczki tez są fajne. Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://szminko-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że są podoklejane, no wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt, jedynie końcówki wydają mi się psuć całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie wiem.. muszę nad tym popracować.

      Usuń
  4. trochę zabawy z tym, ale ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny efekt, super pomysł z tymi podklejanymi paseczkami lakieru,
    muszę spróbować bo mi też zawsze krzywe wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow świetny efekt, genialnie to wygląda
    jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowita metoda....nie słyszałam jeszcze o tym..na pewno spróbuję i się pochwalę...super to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne! Kolorystyka na plus.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna gama kolorystyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde no :D jestes genialna :) nigdy mi nie wychodziły paseczki więc może dzięki Twojej metodzie jakoś mi się to uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak coś wykombinujesz :)

      Usuń
  12. Super to wygląda, a o metodzie nie słyszałam, ale brzmi świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jak dla mnie rewelacja! Kolory dobrałaś idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super, jak równiutko! świetnie dobrane kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  15. efekt końcowy wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny efekt :) w życiu bym nie wpadła na to, żeby pomalować folię i potem z tego wycinać paski ;D
    chyba jednak wolę spróbować z taśmą klejącą, z niej wycinać paski i nakleić na każdy paznokieć (oczywiście na wyschnięty kolor bazowy) potem pomalować innym i szybko odkleić - widziałam u kogoś taki tutorial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym sposobem tez robię paski, ale nie wiem, czy umiałabym zrobić je takie cieniutkie no i w rożnych kolorach.

      Usuń
  17. Kolorystyka idealna :) Fajny patent z tym zaschniętym lakierem :) Nie podobają mi się jednak zakończenia tych pasków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, trochę koślawo mi to wyszlo.

      Usuń
  18. w życiu bym nie wpadła , że te paski doklejane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. na miniaturce wyglądają jak błyszczące a tu paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie! ładnie wydłuża paznokcie :) ale nie na moją cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny patent :) spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kreseczki! pieknie wygladaja :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie to wygląda, a na miniaturze w pierwszej chwili wydają się złote ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ze złotymi to może tez fajnie wyglądać... :p

      Usuń
  24. Kilka dni temu miałam sobie zrobić bardzo podobne zdobienie, ale do dziś chodzę z czystymi pazurami :( Brak czasu :( Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow :D odjęło mi mowę :) same paznokcie wglądają rewelacyjnie a za sposób w jaki to wykonałaś należą Ci się gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny efekt, ale mi by się nie chciało bawić w takie wycinanie XD
    Ale gratulacje za pięknie wykonaną robotę!

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo, faktycznie rzadko się na paznokciach paski widuje :)
    Ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja byłam pewna, że pędzelkiem to zrobiłaś! Sprytna kobito! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super patent! Paznokcie extra wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń