Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.02.2013

Lutowy haul. Februsary's haul.

Nie chciałam wrzucać kolejnych zakupów z osobna. Zebrałam wiec wszystko do kupy i wrzuciłam do jednego posta. Nic nadzwyczajnego w tym miesiącu. Cześć rzeczy jest już w użyciu, reszta czeka na zdenkowanie poprzednika. Na pewno pojawią się tez recenzje. 

I didnt want to put here all those little hauls seperately. I gathered everything together and threw it to one haul post. Nothing unusual this month. Some items are already in use, the rest is waiting untill we finish the current cosmetics. Some reviews will definitely show up.



Odzywka Syoss Smooth Relax - nie tak dobra jak dwie poprzednie. 
Szampon Syoss - na razie czeka. Ma ładny zapach i podoba mi się jego żelowa forma.
Szampon Elseve przeciwłupieżowy - mój must have - to już kolejna butelka. [pelna recenzja] 
Żel pod prysznic Nivea Free Time - pięknie, świeżo pachnie. Ze zniżką 50% wyszedł bardzo tanio :) Na razie czeka.
dezodoranty Nivea Pure Invisible - kiedyś już ich używałam, teraz przerzuciłam się na Rexone. Ladnie pachną i również skorzystałam ze zniżki 50% (uwielbiam takie promocje)
Mokre chusteczki - zwykle, tanie do wszystkiego

Syoss conditioner Smooth Relax - not as good as the two I previously used.
Syoos shampoo - for now it is waiting. It smells nice and i like its gel form.
Elvive anti dandruff shampoo - it is my must have. That's another bottle. [full review]
Nivea Free Time shower gel - it smells so nice and fresh. With the 50% discount it came out really cheap :) For now it is waiting
Nivea Pure Invisible deodorants - I was using those long time ago, now I swapped to Rexona. They smell nice and also used the 50% discount (i live those promotions)
Wet baby wipes - normal, cheap and for everything.




Trzy lakiery Cliché - Seychells już pokazywałam, biały jest dobry i tez już używany, Madona czeka, ale jest naprawdę piękny! :p

Three Cliché polishes - I already showed You Seychells, the white one is good and already used, Madona is waiting for now, but it is gorgeous! :p

28 komentarzy:

  1. Lakier Madonna wygląda pięknie, ciekawe jak prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże go niebawem. Nie będę go chowała tylko dla siebie ;)

      Usuń
    2. zgadzam się! wygląda w buteleczce zupełnie jak piasek OPI Stay The Night :)
      nie mogę się doczekać swatchy!

      Usuń
    3. Piaskowy nie jest niestety, ale to piękny czerwony glitter w czarnej bazie :)

      Usuń
    4. Też czekam na jego fotki :) Jest piękny...:)

      Usuń
    5. też mi się ten lakier podoba :)

      Usuń
    6. i mi kolorek się podoba i czekam na zdjątka :)

      Usuń
  2. niebieściutki lakierek mi sie podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na prezentację lakierów na paznokciach!! Szampon Syoss też kupiłam nie dawno i jak na razie leży i zdobi półki, póki nie wykorzystam wcześniejszych :D

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie polecam Syossa... bardzo się na nim przejechałam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odzywki lubię. Szampon bardzo chciałam spróbować, a inny od Syossa Luby lubi, wiec nie jest jeszcze tak źle :)

      Usuń
  5. miałam ten żel z nivei, super kremowy jest, na zimie był dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię Syossa. Miałam 3 różne szampony i za każdym razem siał spustoszenie na mojej głowie. Kulki Nivea to mój must have, są najlepsze, a zapach żelu pod prysznic Free time również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj,mi po syoss'ie to się strasznie włosy puszyły :P I miałam kołtuny :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze! Po innym szamponie Syoss miałam swędzenie głowy, ale włosy były fajne

      Usuń
  8. Madona ma ładny kolor, czekam na fotki

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje oczy oczywiście od razu powędrowały w stronę lakierów :D
    Seychells - fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję szczególnie lakierów do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski już pokazywałam (nazwa jest podlinkowana), tez czarny oczywiście pokażę :)

      Usuń
  11. mam ta odzywke z syossa i faktycznie nic specjalnego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam odżywki z syossa;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta tez miałaś? Pasuje Ci?
      Wcześniej miałam 2 inne i były super, ta jakaś taka nijaka.

      Usuń