Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.02.2013

Golden Rose with protein 348

Lubicie szarości na paznokciach? Ja tak. Ten odcień to bardzo jasny, kremowy szary. I chyba już taki mam w wersji mini (Miss Selene) :p. Lakier jest dosyć rzadki i smuży. Do zdjęć nałożyłam dwie warstwy, ale w niektórych miejscach przydałaby się i trzecia. Schnie przyzwoicie, chociaz trzeba uważać, żeby nie porobić sobie odcisków przez jakiś czas. Pędzelek wąski i trochę krotki. Przyzwyczaiłam się do tych szerokich i teraz te cienkie mnie denerwują.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza


Do You like grey colours on Your ails? I do. This one is as light, creme colour. And I think I already have it in a mini version (Miss Selene) :p. This polish is quite runny and likes to smudge. or the photos I applied 2 coats but some places would need a third one. It dries ok, though You have to be careful for a while not to  bump anything. The brush is thin a a little shirt. I got used to those wide flat ones and now those thin ones are  a little annoying.
On photos: 2 cats + base coat.



25 komentarzy:

  1. Na zdjeciach lakier z dwoma warstwami wygląda bardzo ok :) Lubię takie szaraczki, ale teraz już powoli przerzucam sie na bardziej wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie jasne szarości lubię przez cały rok :)

      Usuń
  2. Przepiękny kolor i bardzo ładne pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolorki :) idealnie się nadają na zamienniki nudziaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Mozna odpocząć od mocniejszych kolorów przy takim szarym.

      Usuń
  4. Mam jeden lakier z tej serii, fajną taflę dają na paznokciach, ale trochę rzadkie jak dla mnie są :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja - pięknie błyszczy (na zdjęciach bez top coatu)

      Usuń
  5. kolor mi się podoba, mimo że ciężko mi jest go określić... coś pomiędzy kawą z mlekiem, beżem a szarością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam w nim nie widzę ani kapki beżu. Zwykła szarość :)

      Usuń
  6. Uwielbiam szare pazurki. Są wyjątkowo eleganckie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam bardzo podobny kolor z sally hansen. I bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosyć ciekawy, ale wygląda trochę jak... wyblaknięty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja szarych paznokci raczej nie nosze bo wydają mi się smutne :( mam jeden lakier ciemno szary ale mnie dołuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię szaraki w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek, ze słoniem mi sie kojarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię lakiery z Golden Rose;) Kolor ciekawy;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny odcień z Wibo :D Też go bardzo lubię i to przez cały rok mimo, że jest dość rzadki i potrzeba mu 2-3 warstw do przyzwoitego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taki z Wibo :D

      http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

      Usuń
  15. Bardzo przyjemny szarasek :)
    Jakby trochę przygaszony.

    OdpowiedzUsuń