Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.02.2013

Garnier Fructis - odżywka Lśniące i Gladkie. Sleek & Shine conditioner.

Coś czujęże znalazłam odżywkę idealną! Zakup przypadkowy, z potrzeby, bo akurat nam się kończyła poprzedniczka. Bardzo lubię takie przypadki i dobrze, że nie wzięłam Pantene. 
Mam jednak problem z odnalezieniem jej Polskiej wersji. Wydaje mi się ze to właśnie "Lśniące i Gładkie". Żadna inna nie pasuje. 

I have a feeling that I found my perfect conditioner. The purchase was a random choice, we needed one as the previous one just finishes. I like those random surprises.
I had a problem finding Polish/English version of it. i think this is the right one "Sleek&Shine". No other fits.



Garnier Fructis Lśniące i Gładkie
Odżywka wzmacniająca

"Specjalnie opracowana do włosów suchych, szorstkich i trudnych do wygładzenia, odżywka wzmacniająca Fructis Garnier OLEO REPAIR ułatwia rozczesywanie włosów, zapewnia im miękkość i wygładzenie. Doskonałe uzupełnienie szamponu Garnier Fructis Nutri-Gładki, ułatwia rozczesywanie, odżywia i łagodzi włosy. Jego formuła odżywia włosy od nasady oraz działa wewnątrz włókna włosa, aby wzmocnić i wygładzić włosy aż po końce. Twoje włosy są niezwykle miękkie w dotyku i pozostają gładkie na dłużej, nawet podczas wilgotności powietrza."



Opakowanie: przyjemna dla oka, bo zielona ;) butelka. Stoi na zatyczce, za co plusik. Widać ile odżywki zostało i pewnie da się ja łatwo rozciąć, aby wydobyć resztki.
Zapach nieziemski, świeży, owocowy. Zapach to największy plus Fructisow.
Konsystencja: nie jest lejaca, ale też nie jest bardzo gęsta, czy treściwa. Raczej lekka, nie splywa z włosów, łatwo się rozprowadza. Jest bardziej wydajna niż inne odzywki Fructis, które używałam. 
Działanie, czyli najważniejszy punkt. Odżywka nieziemsko wygładza włosy. Nawet po użyciu szamponu ziołowego, który trochę plącze włosy (akurat takiego używam), są one gładkie, jedwabiste i przy płukaniu można je bez problemu przeczesać palcami. Coś niesamowitego. Ogromnym plusem jest również blask. Już po pierwszym użyciu gdy zdjęłam z włosów ręcznik byłam zaskoczona, jak błyszczą mokre włosy. Po wysuszeniu nie mogłam się napatrzeć i nadziwić. A wierzcie mi, że na blond włosach ten blask czasami ciężko wydobyć. Włosy są, miękkie, gładkie i blyszczace. Mój ideał
Kupie ponownie.

Koniec pieśni pochwalnej :)






Garnier Fructis Sleek & Shine
Strengthening hair conditioner

"External aggressors such as humidity and heated styling tools can wreak your hair. Fructis Sleek & Shine is specifically formulated to help protect hair against heat. Hair feels easier to smooth and remains sleek and frizz-free. Fructis Sleek & Shine Shampoo is enriched with fruit oils; the formula helps to nourish the hair fibre and helps protect and smooth the hair from root to tip. In no time, dry or unruly hair feels smooth, soft and frizz-free and looks shiny."



The packaging: pleasant for the eye 'cause its green ;) bottle. It stands on the top which is a plus. You can see how much conditioner is left and it is probably easy to cut open to ding all the rest.
Fragrance is amazing, fresh and fruity. The fragrance is Fructis's biggest plus.
Consistency: it is not runny, but also not very thick and rich  Rather light, but doesn't run from the hair and spreads easily. It is more efficient than other Fructis conditioner I have been using. 
Result, which is the most important thing here. It make my hair so amazingly smooth. Even after a tangling herbal shampoo (which I am using right now) my hair are so smooth and silky that while rinsing them I can run though them with my fingers. Something incredible. The big plus is the shine. After the first time I used it and took off the towel I was surprised how shiny there were being wet. After drying I just couldn't stop looking. And believe me that on blond hair it is not so easy to show the shine. My hair are smooth, soft and darn shiny. It is just perfect.
Will buy again.


The end of a song of praise.

Skład/Ingredients:

11 komentarzy:

  1. mój mąż lubi szampony fructis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony tez nie są złe... choć nie wszystkie.

      Usuń
  2. nie wiem dlaczego, ale strasznie drażnią mnie zapachy Fructis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Garnier Fructis miałam wyłącznie szampony - uwielbiam ich zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię fructusy, a ta seria dostępna jest w pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być, jako Lśniące i Gładkie własnie :) Rysunek na butelce jest taki sam.

      Usuń
  5. Kiedyś bardzo lubiłam te szampony fructis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam produkty do włosów Fructis'a, ale zbyt obciążały mi włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje potrzebują trochę obciążenia, bo inaczej stercza na wszystkie strony, plączą się i puszą. Dla mnie ideał.

      Usuń