Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.02.2013

Essence "Sun Kissed" (zapowiedz/preview)


Czujecie już wiosnę? Nowa limitowana kolekcja od Essence inspirowana słonecznymi dniami, zachodami słońca na plaży i muśniętą słońcem skórą. Kontrastujące ze sobą kolory będą idealne na zbliżające się cieple dni.

Can You feel the springtime? New limited edition from Essence is inspired by sunny days, sunsets on the brach and skin touched by the sun. Contrasting colours are gonna be perfecrt for coming warm days.

Soft Touch Eyeshadow - 2.29 €*
01 hello summer!, 
02 my sunny side
03 sunset paradise

  
Waterproof eye pencil 1,49 €*
01 hello summer! 
02 sunset paradise

Lipstic1,99 €*
01 soak up the sun
02 hello summer!


Cheek tint 2,49 €*
01 soak up the sun 
02 hello summer!



Shimmer powder2,99 €*
01 sunset beauty
Nail polish1,59 €*

01 soak up the sun, 
02 hello summer!, 
03 my sunny side 
04 sunset paradise.



Shimmer spray3,29 €*
01 suntimes here, suntimes there


Self tanning wipe 0,99 €*
01 sun is where you are!

Dostępność - od marca-kwietnia 2013
Avaliability - from march-april 2013

Prawdę powiedziawszy do niczego się nie ślinie .. wyjatkowo :) Jak Wam się podoba?
To be honest I an not drulling to anything... for a change :) How do You like it?

* cena sugerowana/suggested retain price


13 komentarzy:

  1. ja dopiero co poczułam wiosnę, a tu taki zastrzyk lata!
    na szczęście zbyt wiele rzeczy nie przykuło mojej uwagi- oprócz lakieru #03 my sunny side, co mnie trochę dziwi, bo to chyba perła.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba kilka rzeczy , kiedy beda w pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego nie wiem. Miejmy nadzieje, ze dotrą...

      Usuń
  3. Podobają mi sie szminki i spray.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kobaltowy cień i lakier są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. może na lakier 01 bym się skusiła bo nie mam takiego kolorku w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mało ciekawe te lakiery... mogli się bardziej postarać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej ;)

      Usuń
    2. mój biedny pusty portfel się nawet z tego cieszy :)

      Usuń
  7. jakoś tak nic mnie nie zainteresowało chyba ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam ogromna ochotę na pomarańczową pomadkę widząc jak ładnie inni w niej wyglądają :) niestety znalazłam pomadke w takim kolorze i nie pasuje mi pomarańcz :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nic mnie nie zaciekawiło...nawet lakiery :)

    OdpowiedzUsuń