Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.02.2013

Essence - 139 Walk on the wild side

Kolejny Essensik w mojej kolekcji :) Piękna, ciemna, leśna zieleń z masa grasfeckowych drobinek. Świetnie maluje, szybko schnie. Pędzelek oczywiście plaski i puchaty. Co tu dozo pisać. Jest śliczny!
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza


Another Essence in my collection :) Gorgeous dark, forest green with a ton of grass flecks. It is great to work with, dries fast. The brush is f course flat and fluffy. What can I say more. I it just beautiful!
On photos: 2 coats + base coat.



18 komentarzy:

  1. to prawda jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych z drobinkami nie lubię, ale ten jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor jest przepiękny i masz cudne paznokcie ♥

    zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, głęboka zieleń!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt, chyba się na niego jutro z Naturze skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak powiedziałam, tak uczyniłam:D kupiłam go w niedzielę i od tego czasu gości na moich pazurkach:D

      Usuń
    2. Prawda, ze ładny? :)
      Ja sobie tak zerkam na buteleczkę i te drobinki.... cudniste!

      Usuń
  7. Potwierdzam. Kolor śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy, intensywny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny :) aczkolwiek ciemną zieleń już mam,Avonową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa... piękny !!! :) Chyba przy najbliższej wizycie w Naturze przejrzę lakiery essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten lakier i muszę go w końcu kupić.

    OdpowiedzUsuń