Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.02.2013

Cliché - Seychells

W tak pochmurny dzień jak dzisiaj pokażę wam, na złość aurze, błękit nieba na paznokciach :) A co! 
Brakowało mi jasnego, błękitnego lakieru. To jeszcze nie to czego szukam. Chce jeszcze jaśniejszy. Znacie może taki? I aby nie był drogi.
Ten jest bardzo ładny, kremowy, dosyć gesty jak na lakiery Cliché, które zazwyczaj są rzadsze. Schnie dobrze. Pierwsza warstwa smuży, druga wszystko wyrównuje.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza


On this cloudy day I will show You, against the aura outside, a blue sky on nails :) Ha!
I was missing a light blue polish. It is still not what I waned. I want even lighter shade. You know any cheap one?
This is a very pretty, cream colour. Thicker than other cliche polishes I have. It dries ok. First coat leaves smudges, the second one evens everything out.
Oh photos: 2 coats + base coat



18 komentarzy:

  1. Piękny błękit, przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) A z tymi lakierami nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są dostępne w PL.
      Ale można je zdobyć w rozdaniu ;)

      Usuń
  3. Jaki śliczny! Jeśli chcesz jaśniejszy to przy malowaniu nałóż na jakiś plastik kroplę niebieskiego i kroplę białego, zmieszaj i nakładaj na paznokcie. Albo rozbiel w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie myślałam, żeby dodać do niego białego lakieru :) Musze trochę miejsca w buteleczce zrobić, albo wymieszać w całkiem osobnej trochę.

      Usuń
  4. ja mam właśnie na pazurkach rozbielony błękit z Flormaru, już prawie tydzień a nadal super wygląda, jutro go pokażę na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. błękit nie dla mnie, ale przyznaje, że ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jak on mi się z takimi słodziuchnymi cukierkami pudrowymi kojarzy...a oże po prostu zjadłabym coś słodkiego ;) zacny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też właśnie poszukuje jeszcze jaśniejszego- jak zajdziesz, koniecznie daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, jaśniejsze miałam z Hean, na blogu są fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az poleciałam zobaczyć :) Ładny, ale to jeszcze nie to..

      Usuń
  9. Jaki świetny błękit;) Super!:)

    OdpowiedzUsuń