Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.02.2013

Cliché - Kahki

Nie wydaje Wam się, że nazwa tego lakieru jest przekręcona? Sprawdziłam specjalnie na stronie Cliché i tak tez jest Kahki. Ale inne zdjęcia w necie maja jak byk na buteleczkę Khaki :p 
W każdym bądź razie kolor to zieleń khaki. Ale taka trochę jaśniejsza i bardziej zielona. Lakier kryje przy dwóch nieco grubszych warstwach, lub 3 cieńszych. Szybko schnie i ładnie błyszczy. Szkoda, że nie nadają się one do water marble (własnie przez schniecie), bo mam już trochę buteleczek, a kolory maja przepiękne.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza




Don't You think that the name of this polish is nit right? I checked on the Cliché site and they have Kahki as well. But some other swatches on the net show Khaki :p
Anyways. The colour is a khaki green. But a little lighter and more green. The polishes is opaque in 2 thicker coats or 3 thinner. Dries fast and shines. Pity they are not good for water marble ('cause of the drying), 'cause I already have some bottles and the colours are amazing.
On photos: 2 coats + base coat




Lakiery Cliché są do wygrania w rozdaniu o TU :)

17 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia co do tego koloru, chyba stojąc przed sklepową półką bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kolo niego długo chodziłam... aż w końcu wzięłam.

      Usuń
  2. Ciekawy kolor. Taki... trawiasty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kolorek :-) taka pistacja :>

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolor:) bardzo trudno taki odcień znależć w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wojskowe to...kahki :) lubię takie odcienie, zwłaszcza w macie (są wtedy bardziej wojskowe!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze mogłam na niego dać jakieś morowe ciapki... hmm... :p

      Usuń
    2. ja właśnie zakupiłam dwa odcienie z Catrice (mają takie fajne wojskowe nazwy!) i będę tworzyła moro nails :) może się zmówimy i utworzymy paznokciowe wojsko? ;) haha

      Usuń
    3. Nie ma sprawy :) Tylko powiedz kiedy :p

      Usuń
  6. ale śmiesznie z tą nazwą :)
    a kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że widząc kolorek i czytając tytuł posta, pod świadomie przeczytałam Khaki;p Jakbyś nie podkreśliła na początku tego "błędu", nie zauważyłabym;p Kolor bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty jedna się nabrałaś :) Kupując go byłam święcie przekonana, ze on się nazywa khaki. Dopiero przy obrabianiu zdjęć zauwazylam, ze na butelce jest coś innego :p

      Usuń
  8. śliczny!

    też przeczytałam khaki:P

    gwiazdkę z nieba bym dała za lakiery cliche, dlaczego ich nie ma u mnie :(?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor!! Gdzie można te lakiery w Polsce kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety one są w PL niedostępne.

      Usuń