Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.02.2013

Catrice "Candy Shock" (zapowiedz/preview)


Oto nowości od Catrice - limitowana kolekcja Candy Shock.
Kolory lekkie i wiosenne :) Skusicie się na coś?

Here are some new products from Catrice. A limited edition Candy Shock.
Light and spring colours :) Gonna get something?


Lip peeling2,99 €*

Lip balm stick3,99 €*
C01 Bring Me Peach 
C02 Sugar Shock.

Multi colour blush4,49 €*
C01 Sugar Shock.


Multi colour highlighter4,49 €*
C01 Vanilla Love


Nail sugar pearls 2,99 €*
C01 Cotton Candy
C02 Sugar Shock

Soft baked eye shadows3,79 €*
C01 I Scream: Ice Cream!, 
C02 Play It Blue, 
C03 Bring Me Peach 
C04 It’s Honey Money


Soft nail laquer2,49 €*
C01 I Scream: Ice Cream!, 
C02 Play It Blue, 
C03 Bring Me Peach 
C04 Vanilla Love

Kolekcja trafi do sprzedaży w kwietniu 2013.
This collection will be in stores in april 2013.

*cena sugerowana/suggested rtail price


24 komentarze:

  1. Lakiery bardzo ładne, reszta do mnie nie trafia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic zachwycającego, niestety. Albo stety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...wszystkie lakiery mi się podobają...!

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podobają mi się lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko szminki mnie zaciekawiły, reszta jakoś bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie przesadzę mówiąc, że chcę wszystkie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą :x ciekawe jak ja się z kasą wyrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ice Cream oraz Plaay It Blue wyglada ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ciekawe balsamy do ust i lakiery :) Uwielbiam wypiekane maziajkowe cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie peeling do ust i balsamy, ale balsamowa cena już nie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pastele! Nie mogę się doczekać <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie przyjrzę się lakierom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona firma lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj lakiery mi się niektóre spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem tych kuleczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak sama : D

      http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

      Usuń
  16. Wow!
    Tu kuleczki w lakierze, no jestem bardzo ciekawa.
    Kolory lakierów też niczego sobie, znane, ale kochane^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna cała kolekcja! Jestem zachwycona!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. lakiery i szminki ... marzenie

    OdpowiedzUsuń
  19. lakiery boski, widzę że i bulionek się pojawił :-)

    OdpowiedzUsuń