Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.02.2013

Avon - Vintage Boutique

Mam dla Was mleczną czekoladę ... na paznokciach :) czyli kolejny lakier z Avonu. Do pełnego krycia potrzebna są 2 warstwy. Ladnie błyszczy i przyjemnie się nim maluje, ale trochę długo pozostaje miękki. Przyda się zatem jakiś wspomagacz. 
No i trafił mi się wybrakowany pędzelek - kilka włosków sterczy na boki i strasznie mnie wkurza. To już drugi taki pędzelek w lakierach Avonu. Poprzednio miałam taki w lakierze Midnight Green
Lubie brązy na paznokciach. A jak Wam się podoba?
Na zdjęciach 2 warstwy + baza


I have some milk chocolate for You.... on nails :) that is another polish from Avon. For a full coverage it needs two coats. It shines nicely and it is ok to work with, but it stays soft for a little bit too long. Any extra help will be handy here.
And I got a bad brush again - some hair are sticking out to the sides and it really pisses me off. It is a second brish like this I got in Avon polishes. Before I had one in Midnight Green.
I like brown nails. And how do You like it?
On photos: 2 coats + base coat







29 komentarzy:

  1. Nie jestem zwolenniczką brązów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor :) idealny brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek, nie wiedziałam, że on tak się fajnie będzie prezentował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam nadzieje na trochę ciemniejszy brąz, ale ten tez ładny :)

      Usuń
  4. Dla mnie to rozpuszczone kakao, do czekolady daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za brązem na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym gdyby był trochę jaśniejszy lub ciemniejszy, ten jest dla mnie zbyt neutralny.

    OdpowiedzUsuń
  7. U kogoś jak najbardziej, ale u siebie brązu nie lubię zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mnie przekonałaś do brązu na pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super piękna czekoladka ! zapisuje na listę :) kusicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery Avona, a na ten kolor od dawna mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ekstra !!!! kolor jest naprawdę przepiękny :) takiego brązu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go ale się nie polubiliśmy i nie pamiętam dlaczego?!

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudowny kolor :) uwielbiam takie ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolorek ♥♥

    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń