Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.02.2013

Avon - Street Beige

Jasne beże i szarości lubię tak samo jak czernie i granaty... zresztą lubię wszystkie kolory :p
Ten odcień spodobał mi się od razu jak wyciągnęłam buteleczkę z kartonika (tak, tak, Avon pakuje lakiery w ładne, czarne kartoniki). Jasny beż z nuta szarości. Całkowicie kremowy, błyszczący, szybko schnie. Ale! Smuży piernik jeden. I to smuży tak, że 2 warstwy nie dają rady i trzeba nałożyć trzecią. Wtedy wygląda ok. Trochę mnie tym zawiódł. Zostałam rozpieszczona przez jedno i dwuwarstwowce :p 
Niedługo będzie można kupić w katalogu kolejne nowe odcienie... uwzięli się :p



Light beige and grey colours I like as much as I like blacks and navy blues... actually I like all colours :p
This shade I liked since I took the bottle out from the box (yes, yes, Avon puts the polishes in nice, black boxes). A light beige with grey tones. Completely creme colour, shiny and dries fast. But! It smudges like hell. And it smudges so much that 2 coats are not enough and only the third one looks good. I got a little disappointed with this. And I think I got spoiled with one- and two-coaters :p 
Soon there will be more brand new colours in the catalogue... are they nuts or what :p




16 komentarzy:

  1. kolor jest świetny- gdybyś nie wspomniała, że smuży, nigdy bym się nie domyśliła :)
    nie miałam nigdy żadnego lakieru z avonu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich coraz więcej... :p

      Usuń
    2. ja też :)
      szkoda, że nie są połowę tańsze i połowę mniejsze :D

      piękny odcień

      Usuń
  2. fantastyczny nude :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na paznokciach wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, ale szkoda, że trzeba aż 3 warstw...
    Mówisz, że będą nowe odcienie? Kurcze, a miałam nie kupować lakierów :D
    Wczoraj zamówiłam z Avonu nowy odcień Nailwear Pro+ Serene. Ciekawe, czy ładny będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :) I to sporo...
      Serene nie mam - czekam zatem na jakieś zdjęcia.

      Usuń
  5. Chcialam go kupic ze wzgledu na elegancki kolor, ale jesli potrzeba 3 warstw...no nic, chyba i tak jednak kupie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten kolorek i też byłam zdziwiona że muszę aż trzy warstwy nałożyć, bo nie mogłam wyrównać tych smug, ale dla kolorku warto :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Great color, looks so good on you. I ordered it recently and waiting for it to arrive, so excited!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hope You like it as well :)
      It is a nice colour indeed.

      Usuń