Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.02.2013

Avon - Planet Spa masełko do ciała z kwiatem pomarańczy.

Co jak co, ale masełka do ciała Avon robi bardzo dobre. Używałam różnych wersji i każde dobrze pielęgnuje i nawilża skore. Są treściwe, geste i maja ładne zapachy, które jednym pasują... a innym nie :p 
Oliwkowe masło do ciała to chyba moje ulubione. Przez lata zużyłam kilka słoiczków, wiec gdy pojawiła się wersja z kwiatem pomarańczy, byłam ciekawa, czy mu dorówna. 



You can say what You want, but Avon produces really nice body butter. I was trying all kinds of versions and all of them take a good care of the skin and leave it moisture. They are thick and rich and have nice scents that some of You like... and some don't :p
The olive body butter is probably my favourite. Through the years I used quite a few jars, so when a version wit orange blossom showed up I was curious if it is gonna keep up with the original one.



Avon Planet Spa Nawilżające masło do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek i kwiatem pomarańczy.

"Kremowe masło do ciała zapewni skórze jedwabistą miękkość, gładkość oraz 24-godzinne nawilżenie. Kosmetyk przynosi natychmiastowe ukojenie nawet bardzo suchej skórze. Po zastosowaniu skóra będzie dogłębnie odżywiona, jędrna i pełna energii. Swoje dobroczynne działanie masło zawdzięcza formule opartej na bazie naturalnych składników. Oliwa z oliwek, wchodząca w skład produktu, właściwie zadba o utrzymanie odpowiedniego poziomu nawodnienia skóry. Natomiast ekstrakt z kwiatu pomarańczy, wykazując działanie odświeżające i łagodzące, zagwarantuje skórze przyjemne uczucie komfortu i świeżości. Regularne stosowanie produktu widocznie poprawia kondycję skóry, a także przywraca jej młodszy wygląd. Zaletą delikatnie pachnącego masła jest również jego bogata, szybko wchłaniająca się konsystencja. "

Opakowanie to szeroki, plastikowy słoik. Wygodny w użyciu i bez problemu można wydobyć masełko do końca. Dodatkowo produkt jest zaplombowany, wiec mamy pewność, że jest świeży i nikt go wcześniej nie otwierał. Wielki plus za to (szkoda, ze Avon nie plombuje kremów do twarzy). Pojemność 200 ml.



Zapach: Jeśli ktoś wąchał kwitnącą pomarańczę, to wie, że zapach jest dosyć dobrze oddany. Jeśli nie, to może sobie wyobrazić drzewko pomarańczowe pełne białych kwiatków wąchając ten balsam :) Nie jest to jednak zapach samych kwiatów pomarańczy. Ma domieszkę czegoś .. może to te oliwki. W pudełku zapach jest bardzo intensywny, na ciele delikatnieje. Mi zapach średnio odpowiada, ale to dlatego ze nie lubię zapachu kwiatów pomarańczy :p
Konsystencja gęsta, kremowa. Nie jest to bardzo twarde masło, co uważam za plus. Dobrze się rozsmarowuje. Wydajność średnia, ale zadowalająca.
Działanie: Skóra od razu jest gładsza i nawilżona. Masło dobrze się wchłania i zostawia na skórze delikatna warstewkę. Na zimę idealne. Uważam, że  nawilżenie jest świetne i nawet sucha skora będzie zadowolona. 
Jeszcze wspomnę o zapachu - czułam go na skórze nawet 8-9 godzin po posmarowaniu. Nie nachalnie, ale czuć.
Nie wiem czy kupie ponownie - działanie ma bardzo dobre, ale zapachowo mi nie odpowiada. Wole zapach tej tradycyjnej, oliwkowej wersji.




Avon Planet Spa Mediterranean olive hydrating body butter with orange flower.



The packaging: the butter is packed into a large, plastic jar. Very comfortable to use and makes no problem talking everything out to the last drop. Also, the product is sealed, so we are sure that it is fresh and no one before opened it. Big plus for it (pity Avon doesn't seal face creams as well). Capacity 200 ml.
Fragrance: If someone smelled blooming oranges, will know that smell is quite well shown. If not, you can imagine orange tree full of white flowers while sniffing this butter :) But this is not just the scent of orange blossoms. It has something else... maybe it's the olives. I am not a big fan of that fragrance  but that's because I do not like the smell of orange flowers :p
The consistency is thick and creamy. It is not very hard butter, which I think it is a plus. Smears well to the body. Medium, but satisfying efficiency.
Result: The skin is immediately smoother and hydrated. Butter absorbs well leaving a delicate layer on the skin. Perfect for the winter. Do not smear like some thick butters. I think the hydration is a great and even dry skin will be happy.
Let me mention about the fragrance one more time - I felt it on the skin up to 8-9 hours after applying. It want overwhelming, but noticeable.
I do not now if I am gonna buy it again - it does a very good job, but the smell does not suit me. I prefer the smell of the traditional olive version.

Skład/Ingredients:



Tak teraz przeglądam katalog i go nie widzę... już je wycofali? Dopiero co było...
I am browsing the catalog and I cant see it... It's not on sale anymore? It was just there... 

Na koniec bonus. Zeszłoroczna kwitnąca pomarańcza :) Akurat na Wielkanoc pokryła się białymi kwiatkami.
And a little bonus for the end. Last years blooming orange tree :) It was covered in white flowers exactly for the Easter.




11 komentarzy:

  1. Ja rzadko kiedy zamawiam kosmetyki Avon. Na większość mam uczulenie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po ich szamponach Advance Techniques mam łupież.

      Usuń
    2. Ja po Advance Techniques też -i to masakryczny :/

      Usuń
  2. mam je, ale jeszcze nie używałam, dobrze wiedzieć, że dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj do lata, bo może być za treściwa na gorące dni. Chyba, ze sprawdzi się po opalaniu do nawilżenia skory :)

      Usuń
  3. uwielbiam ten balsam, w poprzednim roku go używałam, ten zapach zabija <3 jest nieziemski jak dla mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nie wycofali. Z chęcią wypróbuję!!
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi on pachnie gumą donald:P czy jakiś taki zapach z dzieciństwa :) Długo z dziewczynami się zastanawiałyśmy co to jest, ale najbliżej do Donalda było temu zapachowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się Donald bardziej brzoskwiniowo kojarzy.

      Usuń
  6. Mi też dużo bardziej przypadł do gustu poprzedni klasyczny zapach...

    OdpowiedzUsuń