Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.02.2013

Avon Planet Spa - błotko na twarz. Face mud.

Bardzo się ciesze, że Avon jej nie wycofuje ze sprzedaży :p. Firma lubi kończyć produkcje dobrych kosmetyków zastępując je "ulepszonymi" nowościami. Ta maseczka to jeden tych produktów, które są w sprzedaży odkąd pamiętam. Używam jej... z 8 lat i nie mam zamiaru przestać. Moja ulubienica wśród maseczek oczyszczających. Zawsze mam tubkę w łazience, nawet jeśli akurat stosuje inna. Nawet nie wiem ile już ich zużyłam. 



I am very happy that Avon doesn't withdraw the mask from sale :p The company likes to do that and the replace the good cosmetics with "improved" new stuff. But this mask is one of the products that are in the catalog since I remember. I use it... for 8 years or so and I am not gonna stop. It is a definite my favorite among cleansing masks. I always have a tube in my bathroom even when I use something else at the time. I don't even know how many tubes I already killed.

Avon Planet Spa maseczka blotna do twarzy z mineralami z Morza Martwego

Opakowanie: szara, matowa, miękka tubka. Wygodna nakrętka z klikiem. Pojemność 75 ml.
Konsystencja gęsta, kremowa. Nie zawiera żadnych drobinek, ani udziwniaczy. Wg mnie bardzo przyjemna. Łatwo się rozprowadza, zastyga jak na glinkę przystało. Chociaz ta nie pęka i nie kruszy się po zastygnięciu. Do zmywania pomocna może być gąbeczka.



Zapach intensywny, specyficzny dla całej serii z morzem martwym. Mi nie przeszkadza, ale wiem że dla niektórych osób jest zbyt mocny. 
Działanie: przy regularnym używaniu cera się oczyszcza, wygładza. Wydaje mi się, że maseczka wyrównuje koloryt i uspokaja wszelkie podrażnienia i gojące się wypryski. Zazwyczaj używam jej raz w tygodniu, jednak ostatnio zaczęłam stosować ja 2-3 razy dla lepszego efektu i nie zawiodła mnie. 
Kupie ponownie. I będę  kupowała tak długo, jak długo będzie w sprzedaży.





Avon Planet Spa Dead Sea minerals facial mud mask

The packaging: grey, mate, soft tube. The cap with a "click" is comfortable. Capacity 75 ml.
Consistency is thick, creamy. Doesn't have any extras in is. For me it is very nice and smooth. It spreads easily, dries as it should for a clay mask. Though this one doesn't crack or crumble after it's dry. It is good to use a sponge or cloth to wash it off.
Fragrance is very intensive and specific for the Dead Sea minerals line. It doesn't bother me, but I know for some it can be too strong.
Result: with regular use it cleanses and smoothes  the face. I think that mask also evens out the colour of the skin and reduces redness from spots and irritations. Normally I use it once a week, but lately I stated to apply it 2-3 times a week for better effect and it didn't disappoint me.
I will buy it again. And I will keep buying it as long as it is on sale.

Skład/Ingredients:



19 komentarzy:

  1. bardzo ja lubię, tez kilka tubek już zużyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bardzo lubię tą maseczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest niesamowita! Uwielbiam wszystkie produkty z Planet Spa jednak ta maseczka to absolutny must have!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne odczucia, też ją bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też ją bardzo lubię, ostatnio nakładam przed prysznicem i tam ją zmywam ;)
    a zapach mi nie przeszkadza, jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Tez zmywam pod prysznicem.

      Usuń
  6. Znam i bardzo lubię. Właśnie czekam na masło do ciała z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam :) Fajne, ale nadal wole oliwkowe.

      Usuń
  7. Kiedyś miałam coś z tej serii, ale jakoś się z nią nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z Tobą, że Avon ma czasem dziwne pomysły- wycofali mój ukochany krem do rąk z Planet Spa z masłem shea :(

    OdpowiedzUsuń
  9. moja ulubiona to TKL ale o tą będę zamawiać :) i mam nadziej ze tez będzie dobrze służyć :) twój post tylko utwierdził mnie w wyborze. Dzięki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak AVON ma dziwne pomysły,ale cóż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest dość fajna ;))) też ją używałam przez dłuższy czas :)


    Obserwuję ! ;) i zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. mam jedną saszetkę, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak bardzo avonu nie lubię tak tą maseczkę bardzo lubię :)



    Zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  14. Ta maseczka była chyba pierwszą rzeczą jaką zamówiłam sobie w Avonie będąc konsultantką... Jakieś 6-7 lat temu?:) Bardzo ją lubię;D

    OdpowiedzUsuń
  15. na początku przeczytałam, że ją Avon wycofuje... ale się wystraszyłam:P
    Maseczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpukaj!
    Rzuciłabym Avon z diabły :P

    OdpowiedzUsuń