Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.01.2013

Zużyte w grudniu. Finished in December.


W grudniu udało mi się zużyć 14 produktów (w tym jedna próbka). Uważam to za niezły wynik i w sumie mogłoby tak być co miesiąc. Większość produktów była zrecenzowana, umieściłam zatem linki do odpowiednich postów.

I managed to finish 14 products in December (including one sample). I think its not so bad result and it could be like this every month. Most of the products were reviewed already so I left links to certain posts.


Włosy:
1. Farba Avon 10.31 - dobrze się u mnie sprawdza, kolor wychodzi bardzo zbliżony do koloru włosów modelki. Kupię ponownie [pełna recenzja].
2. Yves Rocher woda ułatwiająca rozczesywanie - produkt, bez którego mogę się obejśćPięknie pachnie i lekko nabłyszcza włosy. Nic więcej  Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
3. Avon baby łagodny szampon do mycia włosów - bardzo łagodny, nie pieniący się szampon. Przyjemny produkt, choć mało wydajny przy moich długich i gęstych włosach.  Może kupię ponownie. [pełna recenzja]
4. Joanna odżywka wzmacniająca do włosów cienkich - zupełnie mi nie przypasowała. Nie podobał mi się zapach, konsystencja, działanie. Jedynie cena dobra ;) Nie kupię ponownie. [pełna recenzja]
5. Avon Aadvance Techniques regenerujący eliksir na noc do włosów suchych i zniszczonych - zużyłam 2 opakowania. Wygładza włosy na czym mi najbardziej zależało. Stosowałam na noc kilka razy w tygodniu. Rano bez problemu produkt zmywał się szamponem. Teraz stawiam na oleje. Nie kupię więcej, bo nie ma go już w sprzedaży. 
6. Avon Planet Spa Śródziemnomorska odżywcza maseczka do włosów z oliwką - bardzo ja lubię. Nawilża, wygładza, ułatwia rozczesywanie. Kupię ponownie. [pełna recenzja]




Hair:
1. Avon hair colour 10.31 - for me it is a good product, the colour is very close to the models hair colour on the box. I will buy again [full review]
2. Yves Rocher detangling styling water - product that I can live without. I smells gorgeous and shines the hair a bit. Nothing more. Will not buy again. [full review]
3. Avon Baby tear-free shampoo - very gentle, non foaming shampoo. A nice product though it is very inefficient with my long and thick hair. Maybe will buy it again. [full review]
4. Joanna strengthening hair conditioner for thin, delicate hair - I didn't like it at all staring from the fragrance, consistency and finishing on the results. At least the price was good ;) Will not buy again. [full review]
5. Avon Advance Techniques overnight elixir for damaged or distressed hair - I used up 2 bottles. It smoothes the hair and that's what I need the most. I used it for the night few times a week. In the morning it was washed off with a shampoo without any problems. Now I prefer oils. Will not buy again, as it is not on sale anymore.
6. Avon Planet Spa Mediterranean Olive Oil conditioning hair mask - I like it a lot. It moisture, smoothes and helps brushing my hair. I will buy it again. [full review]


Ciało:
7. Cien kremowy żel pod prysznic z alantoina - jeden z ulubionych żeli. Pięknie pachnie, nie wysusza, dobrze się pieni. Opakowanie wygodne i ładne. Kupię ponownie. [pełna recenzja]
8. Avon Naturals kojący krem do rak lawenda i rumianek - przyjemny krem o zapachu lawendy. Dosyć szybko się wchłaniał, nawilżał, konsystencja gęsta and nie bardzo tłusta, tubka wygodna. Kupiłabym ponownie, niestety został wycofany ze sprzedaży.
9. Avon On Duty dezodorant antyperspiracyjny w kulce - zapach ładny, świeży. Ale dla mnie to za mało. Dezodorant jest strasznie rzadki, przez co lubił się wylewać. Długo pozostawał mokry. Ale nie podrażnia, nie wysusza skóry. Mimo to nie kupię ponownie, nie lubię takich rzadkich.

Body:
7. Cien shower cream with allantoin - one of my favorite gels. Smells lovely, doesn't dry the skin, foams well. The packaging is nice and comfortable. Will buy it again. [full review]
8. Avon Naturals soothing lavender and chamomile hand cream - nice cream with lavender fragrance. It was absorbing quite fast, moisturize well, consistency thick but not very greasy, comfortable tube. I would buy it again if it was still available.
9. Avon On Duty roll-on anti-perspirant deodorant - nice and fresh fragrance. But that's not enough for me. This deodorant is very liquidy and it like to pour out. It was staying wet for a long time. But it didn't dry or irritate the skin. I will not buy it again, I don't like them so runny.



Twarz:
10. Avon Anew Aqua Youth nawilżająca emulsja do mycia twarzy - produkt mega wydajny! Wystarczy odrobina, aby umyć buzię. Zapach chemiczny, ale nie drażniący. Konsystencja bardzo gęsta przez co pod koniec ciężko ją wycisnąć. Tworzy bardzo gęsta, kremowa piane. Twarz po myciu jest trochę dziwna - jak po mydle, ale nie podrażnia i nie uczula. Może ściągać. Mam jeszcze jedno opakowanie, więc pewnie pojawi się obszerniejsza recenzja. Trzeciego nie kupię :)
11. Avon Planet Spa kremowy peeling do twarzy z białą herbatą - jak dla mnie to bardzo delikatny peeling. Zawiera sporo drobinek, konsystencja jest bardzo gęsta, kremowa. Lubiłam po wymasowaniu twarzy zostawić go jeszcze na kilka minut i dopiero potem spłukać. Przyjemnie wygładzał twarz zostawiając ją nawilżoną. Juz go nie ma w sprzedaży, wiec nie kupie.
12. Ziaja maska kojącą z glinka różową - jedna saszetka starczyła na 3 razy. Dobrze nawilża, pięknie pachnie. Szkoda, że nie robią jej w tubce. Nie przepadam za saszetkami wiec chyba jej już nie kupię [pełna recenzja]

Face:
10. Avon Anew Aqua Youth creamy foam cleanser - extremely efficient product! A tiny little bit is enough to wash the whole face. The fragrance is a bit chemical, but not disturbing. Consistency very thick that can be hard to squeeze out from the tube at the end. It makes very thick, creamy foam. My face after is a little strange - like after soap, but it doesn't irritate the skin. I have another tube, so probably there will be a full review. I don't wanna third one :)
11. Avon Planet Spa white tea cleansing face polisher - for me it was a very gentle scrub. It has lots of little bits, consistency is very thick and creamy. I liked to leave on my face for a few more minutes after massaging. It was leaving the face smooth and moisture. I will not buy it again as they don't sell it anymore.
12. Ziaja soothing mask with pink clay - one sachet last me for 3 times. It moisture well, smell lovely. Pity they don't do it in tubes. I am not a fan of sachets so I probably won't buy it again [full review]



Usta:
13. Yves Rocher balsam do ust subtelna róża - nie lubiłam go. Nie nawilżał dobrze, pachniał średnio. Mia lam wrażenie, że im częściej go nakładam tym bardziej wysuszone mam usta. Nie kupię już. [pełna recenzja]
14. Probeczka szminka Avon Pink Pop - ładny różowy kolor z drobinkami, ale nie brokatem. Tak mi się spodobał, ze kupiłam szminkę.

Lips:
13. Yves Rocher Rosey lip balm - I didn't like it. It didn't moisture well, didn't smell nice. I had a feeling that the more I put it the drier my lips get. Not gonna buy it again. [full review]
14. A sample of Avon lipstick Pink Pop - nice pink colour with shiny bits, but not glitter. I like it so much that I got a lipstick.


Najlepszy produkt: Maska do włosów Avon Planet Spa oraz żel pod prysznic Cien.
Najgorszy produkt: błyszczyk Yves Rocher.

Best product: Avon Planet Spa hair mask and Cien shower gel.
Worst product: Yves Rocher lip balm.

18 komentarzy:

  1. zaciekawił mnie ten błyszczyk z YR a tu się okazuje, że najgorszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam również pozytywne o nim opinie. Może są osoby, którym pasuje. Ja go nie lubię i więcej nie chce.

      Usuń
  2. Spore denko, gratuluje zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zużywać tak jak Ty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szamponach, odzywkach i zelach pomaga mi Luby, wiec szybciej trochę idzie ;)

      Usuń
  4. Ale duże denko! :) Maski do twarzy z Avonu miałam, ale oliwkowe i byłam z nich zadowolona :) Podobnie jak te z Ziaji - używałam przeciwtrądzikowych i były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała poszukać jakiś Ziajowych, ale w tubkach (jeśli są)

      Usuń
  5. Spore denko. Niestety mnie żele z Cien uczulają dlatego ich nie kupuję. Co do odżywki z Joanny nie gościła u mnie i raczej nie zagości. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda. Ja te zele uwielbiam!

      Usuń
  6. miałam farbę Avon, dobra jest, kolor też mi wyszedł jak na opakowaniu.
    Tylko trochę droga jest, bo taki sam efekt daje mi Garnier o połowę tańszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO jest trochę droga. Dlatego ja czekam aż będzie 2 za ileśtam. Wtedy wychodzi taniej :)

      Usuń
  7. Oj jak ja kocham AVON produkty są świetne. Używam podobne ;)

    Ps. zapraszam na moje rozdanie :
    http://wikimiss.blogspot.com/2012/12/rozdanie-nr1.html

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie, żal mi strasznie lawendowego kremu do rąk - mój the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam jedną próbkę szminki z AVONu i zauważyłam, że wcale nie nawilża, nawet powiem, że wysusza usta. Ale nie wiem, która dokładnie to jest.

    OdpowiedzUsuń