Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.01.2013

Zoya - Spring 2013 Pixie Dust Collection

Ja wiem, ze ostatnio to same zapowiedzi itp... mam przygotowanego tradycyjnego posta na dzisiaj, ale jak zobaczyłam te lakiery Zoya, to stwierdziłam  ze muszę je Wam pokazać .. no muszę! OPI ma chyba coś podobnego "Liquid Sand", ale te wydaja się być delikatniejsze. No zobaczcie :)

I know I post only previews lately and so on... and I have a normal post ready for today, but when I saw those Zoya nail polishes I just had to show them to You... just had to! I think OPI has something like that too called "Liquid Sand", but those seem to be more delicate. Have a look :)


"Natchnione magia i cudami! Najnowszy "must-have" wśród lakierów - struktura, mat i błysk! Ta nowo opracowana formuła z pewnością zachwyci magicznym blaskiem i słodkim wykończeniem słodki jak żadnna inna. Eksperci koloru w Zoya stworzyli sześć, długotrwałych piękności dla wprowadzenia tego uroczego wyglądu."

"Infused with magic and wonder! The latest “must-have” nail polish finish – textured, matte and sparkling! This newly developed formula is sure to captivate with a magical sparkle and sugary finish like no other. The color experts at Zoya have created six, long-wearing stunners for the introduction of this enchanting look."











Bardzo mi się podoba Godiva i Nyx! 
I really like Godiva and Nyx!

W sprzedaży od 1 lutego 2013.
International Launch Date – 1 February 2013.

źródło/source
Images courtesy of Zoya.com

7 komentarzy:

  1. Wiesz może czy u nas w Polsce można dostać te lakiery i jaka jest ich przybliżona cena?? Z chęcią kupiłabym szary lub/i czerwony bo są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One dopiero będą dostępne. Niestety nie wiem, które drogerie będą je miały w swojej ofercie. Na pewno można je będzie zamówić na stronie http://zoya.com/.

      Usuń
  2. Genialne ! Już nie mogę się doczekać kiedy będą w sprzedaży u nas !

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zachwycona tą kolekcją- mnie jednak bardziej podoba się wyrazista faktura piaskowych paznokci od OPI (zamówiłam już cała serię i czekam! :).
    Zoya jest bardziej subtelna, ale też przepiękna!
    Oglądałam ceny na zagranicznych portalach- ceny są wygórowane- poczekamy, zobaczymy, ile będą kosztowały w Polsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię szorstkiego wykończenia paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają na zdjęciach, ciekawe czy na żywo tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak wyglądają w rzeczywistości i jak bardzo są podobne do OPI Liquid Sand :)

    OdpowiedzUsuń