Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.01.2013

Ziaja - maska oczyszczająca kaolinowa z glinką szarą

Własnie zmylam ją z mordziaty, więc na świeżo napiszę co myślę :) 
To ostatnia - trzecia maseczka Ziaji, którą chciałam spróbować. Trochę zajęło mi to czasu, ale nie wszystko na raz. Na końcu podam linki do pozostałych 2 maseczek.


I just washed it off from the facey, so I will write what i think while its all still fresh :).
This is the last face mask from the three I bout from Ziaja. It took me some time to try it, but not all in one go. In the end I'll leave the link to the other two.

Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą (skora mieszana, tłusta, trądzikowa)


Opakowanie: saszetka o pojemności 7 ml - starczyła mi na 2 użycia, ale jak się postaracie to i na 3 można podzielić. 
Konsystencja gęsta, kremowa w kolorze khaki. Maseczka zawiera jakieś malutkie drobinki, ale na twarzy są niewyczuwalne. Przyjemnie się ją rozprowadza. Jak gesty nawilżający krem. Do spłukiwania potrzeba jest gąbeczka do twarzy, lub myjka. Maseczka nie wysycha jak tradycyjne maseczki glinkowe. Pozostaje mazista i wilgotna. Tym mnie zaskoczyła, bo spodziewałam się twardej skorupy.



Zapach bardzo delikatny, przyjemny. Nie śmierdzi glina :p
Działanie: Ciężko określić działanie maseczki po 2 razach (szkoda, ze Ziaja nie robi ich w tubkach). Ale po zmyciu maseczki buzia jest miękka i gładka. Nie wysusza, nie ściąga, oczyszcza pory. Czy zwalcza pryszcze - nie wiem, bo akurat żadnych nie mam. Moją największa zmorą są rozszerzone porzyska. 
Maseczka przeznaczona jest dla cer mieszanych i tłustych, ale wydaje mi się ze i suche będą zadowolone. 
Kupię ponownie jeśli firma wprowadzi tubki lub słoiczki. 

Ziaja cleansing face mask with grey clay (for combined, greasy skin with acne)

The packaging: a sachet with 7 ml capacity - it last me for 2 times but it You try hard it can last for 3 times as well.
Consistency is thick, creamy in khaki color. It has some tiny little bits but you don't feel them on the face. It spreads nicely, like a thick moisturizer. It is goo to have a little sponge or cloth to help washing off the mask. It doesn't dry like most clay masks. It stays moisty and smears. I got surprised by that as I was expecting a hard shell.
Fragrance is very delicate and nice. Doesn't stink like clay :p
Result: It is hard to tell after just 2 time if the masks is really working (pity Ziaja doesn't wanna do them in tubes). But after washing the mask off my face is soft and smooth. It doesn't dry then skin and cleans the pores. I cannot tell if it fights pimples, as I don't have them now. My biggest problems are the darn pores.
The masks is made for combined or greasy skin types, but I think dru skin could be happy with it as well.
I will but it again when they start doing them in tubes.

Skład/Ingredients:


Pozostałe maseczki:
Other masks:

9 komentarzy:

  1. też ją mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się spisze u Ciebie.

      Usuń
  2. jedna z lepszych masek Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, ze nie mam co testować już innych :p

      Usuń
  3. Lubię tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich maseczki, chociaż nie przepadam za kupowaniem saszetek, chyba że na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tez mnie to denerwuje. Wypróbowałam, chce więcej, a tu kicha... same saszetki.

      Usuń
  5. maseczka jak cement trochę wygląda:D ale ważne że działa

    OdpowiedzUsuń