Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.01.2013

Sally i Avon w kropkach. Sally and Avon in dots.

Wzięło mnie na kropki - bo to robi się je szybko i są efektowne. W dodatku nie jestem ograniczona co do koloru i wielkości. 
Tu użyłam mój ulubiony granatowy lakier od Sally Hansen Thinking of Blue. Na serdeczny palec położyłam Avon Starry Sky. Kropki to kombinacja tych dwóch. Nie dałam top coatu bo nie chciałam, aby mi się rozmazały. 


I'm so into dots - 'cause they are fast to do and give a nice effect. Also I am not limited if it comes to colours and sizes.
Here I used my favorite navy blue nail polish Sally Hansen Thinking of Blue. On the ring finger I applied some silver Avon Starry Sky polish. The dots are a combination of those two. I didn't add any top coat as I was afraid it will smear the pattern.






A to lakiery saute przez zakropkowaniem :)
And here are the polishes saute before dotting :)


15 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie ten mani:) Kropki nigdy mi się nie znudza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie kropki chyba są nie do znudzenia :)

      Usuń
  2. aż miło się patrzy ;) piękne te kropki

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne równe kropeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł :) jak ja lubię tu do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  5. super, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne pomysłowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdobienie! Boskie masz pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłaś kropki tym pędzelkiem z avonu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mam sondy w rożnych rozmiarach z Chińskiego sklepu :p.
      Gdzieś je tu w którymś Haulu pokazywałam. Tego Avonowego pędzelka, nie mam.

      Usuń
  9. Świetne mani, zapisuję do ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń