Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.01.2013

Paczka niespodzianka. A surprise parcel.

To mi niespodziankę siostra sprawiła :))
Zobaczcie co mi dzisiaj listonosz przytargał z samego rana. Wiedziałam, ze wysłała kremy do rak, bo je zamówiłam, oraz podwójną maseczkę do twarzy. O reszcie nie miałam pojęcia! Takie zakupy to ja mogę robić :) Było jeszcze kilka słodkości, ale nie zdążyły załapać się na zdjęcie :p.
Humor na cały dzień mi się poprawił.

What a surprise my sis made me :))
Have a look what our postman brought me early this morning. I knew she send some hand creams, as I ordered those and that double face mask. I had no idea about the rest! That kind of shopping I like :) There was some sweets too, but they didn't manage to get on the photo :p.
It got me into a good mood for a whole day.



Dopiero co wczoraj pisałam o mazidłach do ust, a tu kolejne 2 doszły :)
Just yesterday I wrote about my lip care and today I got 2 more :)

Ten krem z mango nieziemsko pachnie!
That mango hand cream smells to die for!

19 komentarzy:

  1. ach miłe takie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam krem z mango - całkiem przyjemny. Ciekawa jestem tego orzechowego, musi nieziemsko pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie słodko-orzechowo. Przyjemnie, chociaz spodziewałam się czegoś trochę innego. Jest lżejszy od tego z mango.

      Usuń
  3. Słyszałam same pozytywne opinie o tym balsamiku Tander Care

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) Teraz się sama przekonam.

      Usuń
  4. Niekiedy żałuję, że nie mam stałego dostępu do katalogów z Oriflame ;) Uwielbiam ich żele pod prysznic z serii Discover.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeli jeszcze nie miałam... jeszcze.. ;)

      Usuń
  5. Mam ten kremik z mango i faktycznie jest świetny :)
    Taka siostra to dopiero skarb ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie takie skarbowe siostry mam :D

      Usuń
  6. wow, jestem pod wrażeniem, sama bym chciała:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :)
      Zaskoczyła mnie bardzo.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Wszystko mi się spodobało.

      Usuń
  8. ja jakoś nie mogę się przekonać do oriflame. pewnie przez avon, który u mnie w domu króluje od lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez Avon, bo do lat jestem dealerem. Ale znam już wszystko i mam ochotę popróbować czegoś innego. A sister akurat się zapisała ;)

      Usuń