Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.01.2013

Oto czym pielęgnuję usta. This is my lip care.

Dzisiaj post zbiorowy o moich mazidłach do ust. Trochę ich jest, bo ukrywam je w każdym zakamarku: w łazience, przy komputerze, w kuchni, przy łóżku i po torebkach (choć tam zazwyczaj walają się kolorowe błyszczyki) . Plus jest taki, że zawsze mam jakiś pod ręka. 
Ze skórą ust mam odwieczny problem, bo jet bardzo sucha i często raczy mnie odstającymi skorkami. Jakoś nie umiem sobie z tym poradzić, dlatego smaruję  smaruję i jeszcze więcej smaruję :)

Today will be a collective post about my lip stuff. I have quite a few of them, mostly because I hide them all over the flat. I have one near the computer, in the kitchen, in the bathroom, near the bed and in my handbags (though there are mostly colour lip glosses). The plus is that I always have one near me.
My lips are very dry and often have those nasty sticking out dry skins. I just don't know how to handle those, so I grease them on and on... and then a little more again :)


Oto cala kolekcja którą tu mam. Kilka zamówionych online produktów czeka na mnie w Polsce.

This is the whole collection. I still have a few more products that I have ordered online and is waiting for me in Poland till I pick them up.

Krotko o każdym produkcie:
Shortly about each product:


1. Zwykły krem Nivea - kto go nie zna? Używam go czasami na noc nakładając gruba warstwę. Lubie go i zawsze mamy jakiś w domu. I czyż ta puszeczka nie jest urocza?
2. Labello Classic Care - świetny balsam! To pierwsze opakowanie i już wiem, że nie ostatnie. Nie znałam go wcześniej. Zostawia bardzo przyjemna warstwę na ustach. Delikatnie pachnie, nie bawi ust i świetnie je regeneruje. 
3. Nivea Hydro Care - również bardzo dobra pomadka ochronna. Wg mnie lżejsza od Alterry czy Labello, ale bardzo przyjemna, zostawia cienką, gładką warstwę na ustach. Zapach przyjemny, delikatny. 
4. Alterra z rumiankiem - Bardziej treściwa niż Labelo o bardzo delikatnym rumiankowym zapachu (uwielbiam rumianek w każdej postaci). Natłuszcza i regeneruje. Zostawia taka gęstą warstwę na ustach. Jej używam gdy pisze posty bo leży tu kolo mnie ;)
Bardzo ja lubię.

1. A Nivea Creme - who doesn't know it? I use a thick layer for the night from time to time. I like it and we always have one at home. And isn't the tin adorable?
2. Labello Classic Care - great balm! It is my first one and I know it is not gonna be my last. I didn't know it before. It leaves a very nice smooth layer on the lips. Smells very delicate, doesn't colour the lips and regenerates the skin.
3. Nivea Hydro Care - also a very good lip care balm. I think it is lighter than Labello and Alterra, but its very nice. Leaves a thin, smooth layer on the lips. Nice, delicate fragrance.
4. Alterra with chamomile - thicker than Labello with a delicate chamomile fragrance (I love chamomile in every way). The lips are greasy and regenerated. It leaves a nice, thick layer on the lips. This is the one I use when I write posts as I have right here beside me ;)
I like it a lot.

I kilka produktów z Avonu:
And some Avon products:

5. Avon Liiv Botanicals - już go nie sprzedają, a to bardzo dobry produkt. Nakładany jak błyszczyk aplikatorem - rozświetla usta na delikatny różowa poświatę  chroni i nawilża. Trochę mi go szkoda zużyć, ale będę musiała w końcu zdenkować. Używam go zamiast błyszczyka, gdy gdzieś wychodzę, a nie chce koloru na ustach.
6. Avon Naturals balsam z woskiem pszczelim - bardzo przyjemna wazelinka o słodkim, budyniowym zapachu. Dobrze natłuszcza. Mało poręczne opakowanie. Zamówiłam wersje brzoskwiniowa, ciekawi mnie zapach :) I chyba na tym skończę, bo te malutkie słoiczki są nie dla mnie.
7. Avon Care ochronny balsam do ust z olejkiem z pestek winogron SPF 15 - wersji tych balsamów do ust Avon Care jest wiele i co rusz eis zmieniają linie labo opakowania. Dla mnie w sumie wszystkie są takie same. W formie gęstej, białej wazeliny o zazwyczaj neutralnym zapachu. Lubie je i zużyłam już wiele opakowań.
8. Avon Care pielęgnacyjny balsam do ust z wit. E i olejkiem jojoba - jak wyżej. Oba są bezbarwne na ustach chociaz ten jakby trochę owocowo pachnie. Male poręczne opakowania nie zacinają się, balsamy się nie lamia. Polecam. 

5. Avon Liiv Botanicals - they don't sell it anymore and it was a very good product. Applying like a lip gloss with a little applicator. It leaves a slightly pink glow on the lips, protects then and moisture. I am saving it a bit, but will have to use it up soon. I use it whe I go out and I don't wanna have any colour on my lips.
6. Avon Naturals Essential balm with beeswax - very nice vaseline with a sweet custardy fragrance. It greases the lips. Not the best packaging. I ordered a peachy version too - I'm curious about the fragrance :) And I will stop right there as those little jars are not for me.
7. Avon Care protecting lip balms with grapeseed SPF 15 - there is/was lots of version of those balms from the Avon Care line and they keep changing - lines or just the packaging. For me they are all the same. In a bot of a thick white vaseline with usually neutral fragrance. I like them and use lots of them already.
8. Avon Care caring lip balm with vitamin E and jojoba oil - same as above. They are both see though on the lips though this one has a slight fruity scent. They are small and handy, the packaging doesn't crack and the lip balms don't break. I recommend.

Na dzień dzisiejszy moimi ulubieńcami jest Alterra i Labello, chociaz wszystkie produkty lubię.
As for today  my favourite products are Alterra and Labello, though I do like the all.

Jaki jest Wasz ulubiony produkt do ust? Musze w końcu nabyć Carmexa i spróbować. Taki zachwalany...
What is Your favourite lips care product? I have to finally get Carmex and try it. 

24 komentarze:

  1. z takich "wazeliniaków" używam miodków z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ma taki z Oriflame - jak mam okazje to jej podkradam :)
      Chociaz te słoiczki jeszcze mniej wygodne niż te z Avonu :p

      Usuń
  2. o rany ile tego masz:) pobilas sama siebie ja mam tylko jedna nivea pomadke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam :p
      Porozkładane po katach to tego nawet nie widac :p

      Usuń
  3. mam tak samo, moje balsamy do ust walają się po całym mieszkaniu i jeszcze w każdej torebce musi jakiś być ;) Jak na razie moim faworytem jest Carmex, jest cudowny leczy popękane uste w oka mgnieniu. Chciałabym jeszcze wypróbować balsamu Tissane, który również ma bardzo dobrą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnie, ten Tissane tez ponoć dobry :)

      Usuń
  4. Mam Alterre i wg. mnie jest średnia, na mnie działa słabo. Moim ulubionym balsamem na noc jest Tisane. Mam wersję słoiczkową i nakładam pędzelkiem. Na dzień używam aktualnie Carmex Moisture Plus, bardzo fajny produkt. Staram się zużyć wszystkie takie kosmetyki do ust, bo nazbierało mi się tego bardzo dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ta warstewkę, którą zostawia Alterra :)
      Tissane i Carmexa nie miałam.. jeszcze :p

      Usuń
  5. ja uwielbiam ten balsam w słoiczku z Avonu! mam chyba 5 opakowań, każde w innej torebce, by zawsze mieć przy sobie. Faktycznie- grzebanie paluchem w opakowaniu jest męczące, ale w ten sposób jednocześnie nawilżam skórki;)
    Drugi zapach jakoś nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś jeszcze ten pierwszy - w takim słoiczku czerwonym. Teraz mam ten z woskiem i czeka na mnie brzoskwiniowy. Może nie będzie taki zły ten zapach..
      Mimo to nadal wole sztyfty - dla mnie to dużo wygodniejsze :)

      Usuń
  6. Mam Nivea Hydro Care, bardzo fajna pomadka, masełko malinowe z Nivei też bardzo dobrze nawilża i moją ulubioną Bebe różaną, którą dziś zgubiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to malinowe masełko się czaje. U siebie nigdzie nie widziałam niestety :(

      Usuń
  7. Świetna kolekcja, polecam Ci właśnie Carmexa, ja też mam problem z suchymi ustami, a on mi pomaga. Chociaż podobnie jak Ty lubię mieć kilka rożnych produktów pod ręką, w każdej torebce coś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmex jest już na mojej liście do kupienia. Mam nadzieje, ze jest tak dobry jak mówią :)

      Usuń
  8. Nie miałam pojęcia że to pamadki z avonu są takie dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są akurat dobre wg mnie. Nie polecam tych z linii Naturals czy Color Trend.

      Usuń
  9. Ja stale używam Carmex w słoiczku i Tisane - oba świetne! Ostatnio skończył mi się Rosebud Slave (był bardzo wydajny, pachniał! i działał cuda na moich ustach - będe za nim tęsknić;(....muszę wypróbować słoiczek z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczek Avonu nie jest drogi, wiec spróbować można :)

      Usuń
  10. ten livbotanical był dla mnie okropny, poszedł w świat ;) miodziki lubię też z ori, zwłaszcza ten w szmince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja miodziki w szmince?? Będę musiała obczaić :)

      Usuń
  11. lubię tą wszechstronną wazelinę, zapach i smak ma świetny
    ale macie fajne opakowania Nivea

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaa uwielbiam wszelkie mazidła do ust :D Nienawidzę mieć suchych :D

    Ps. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ile mi wiadomo to labello jest odpowiednikiem nivea, obie są produkowane przez jedną firmę. Nawet opakowania są bliźniaczo podobne.

    OdpowiedzUsuń