Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.01.2013

Nieudany Half Moon manicure. Half Moon manicure fail.

Długo się zastanawiałam, czy pokazać Wam ten manicure, czy nie. Ale skoro pisze o dobrych i złych produktach, to mogę też pokazać te mniej udane zdobienia, co?
W głowie miałam pomysł, który wyglądał świetnie. Na paznokciach tak już nie wygląda. To chyba wina tego brązowego lakieru - powinien być ciemniejszy, bardziej intensywny, a nie taka mleczna czekolada. Wszystko wygląda trochę mdło.
Baza to Essence Ultmate Pink, brązowy lakier to Avon Vitage Boutique (pokażę go samego tez) nałożony metoda Saran Wrap (podziabany folia spożywczą). 
Spróbuję taki Half Moon jeszcze raz wykonać ale z innymi kolorami. Może będzie lepiej :) 


I was thinking for a long time if I should show You this manicure or not. But since I write about good and bad cosmetics here, I might as well show You those less successful nail art, right?
I had an idea in my head that looked good. But on the nails I dont like it much anymore  I think it is this brown polish fault. I should have been darker, more intensive and not like a milk chocolate. It all looks kinda dull.
The base is Essence Ultimate Pink, brown polish is Avon Vintage Boutique (I will show this one on its own as well) applied with saran Wrap technique.
I will try this kind of Hal Moon again but different colour combo. Maybe it will be better :)




Dzisiaj jako tło posłużyło filcowe serducho :) które było jedną z ozdób na choinkę. 
Today as a background I used a felt heart :) that was one of the Christmas tree decorations.



12 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba, jak zwykle :P Chociaż rzeczywiście brąz fajniej wyglądałby, gdyby był ciemniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł ciekawy i przepiękne zdjęcia robisz ;)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie, choć nie mój gust
    czekam na następną propozycję

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda. Jak to się robi? Ja bym widziała czarny zamiast brązowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o czarnym, ale z czarnym już robiłam.
      Zrobie tutoriala niedługo :) będzie wszystko jasne.

      Usuń
  5. Uprzejmie informujemy że zostałaś przez nas wytypowana do Versatile Blogger
    Link : http://beauty-kaa.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger.html

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się;) myślę że wyszedł bardzo dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się tam bardzo podoba ta 'malinka w czekoladzie' :)

    OdpowiedzUsuń