Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.01.2013

Metoda wodna - podejście drugie. Water marble - second attempt.

Mnicurowy mix - baza jest lakier Essence Ultimate Pink. Na palcu serdecznym moje drugie podejście do metody wodnej (water marble) na białej bazie. Pierwszej próby pokazywać nie będę, bo nie ma co :p. W 100% zadowolona nie jestem z tego ja wyszło  ale wiem nad czym popracowac i bedzie lepiej. Na koniec zwykły czarny lakier Cliché na małym palcu, żeby nie było za słodko +  różowe kropy.


A manicure mix - I used Essence Ultimate Pink as a base color. On my ring finger You can see my second attempt to water marbling on a white base. I will not show the first one, 'cause there is nothing to see :p. I am not happy in 100% from the way it came up, but I know what I did wrong and next time will be better. In the end some plain black polish from Cliché so that it is not too pink + pink dots.





Kilka moich uwag o samej metodzie:
- najpierw dobrze jest "obsłużyć" prawa rękę, a potem lewa. Przy naklejaniu taśmy lewą ręką z już zrobionymi paznokciami można sobie spaprać wzorek - przynajmniej ja tak mam,
- szybkoschnące lakiery się nie nadają - za szybko wysychają na powierzchni wody,
- gęste lakiery tez się nie nadają - obręcze nie chcą się ładnie rozchodzić,
- najlepsze lakiery wg mnie to te rzadkie i długo schnące zatem, czyli te do których zazwyczaj nie mam cierpliwości i nie lubię ich używać :); fajnie, ze znalazły swoje zastosowanie,
- lepsza jest przegotowana (zimna) woda, niż kranówa - wzorek wychodzi czystszy i wyraźniejszy.

A few notes about the method itself:
- it is good to "service" your wright hand first. While putting tape  with your left hand with already made nails you can easily destroy the pattern - at least me,
- fast drying nail polishes are no good - they dry out too fast on the surface of the water,
- thick polishes are no good as well - they don't wanna spread well into the rings,
- best polishes for me are the runny and slow drying ones, which means all of the crappy ones that I don't have a patience for :); it cool they found their purpose,
- its better to use boiled (but cold) water than tap water - the patterns is cleaner and more vivid


Podoba się Wam taki mix, czy nie bardzo? Próbowałyście już water marble? 
Do You like a mix like this, or not really? Did You already try water marble?

18 komentarzy:

  1. super mani! próbowałam tej wodnej metody ale jakoś nie mam cierpliwości :( strasznie mnie denerwuje to obklejanie taśmą... :/ może dam jej szansę jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast taśmy można posmarować skore wokół paznokci oliwka, lub czymś innym tłustym. Ponoć fajnie wszelki lakier schodzi - zsuwa się ze skory. Tego nie próbowałam osobiście jednak.

      Usuń
  2. próbowałam raz i mi nie wyszło:( pewnie jeszcze kiedyś spróbuję i może zastosuję się do Twoich porad

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wygladają :)
    ja próbowałam raz i coś mi nawet wyszło ale za duzo przy tym zabawy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem zabawa zajmuje trochę czasu. Ale od czasu do czasu można :)

      Usuń
  4. wygląda cudownie- mnie niestety, pomimo rozlicznych prób nie wyszło nawet w połowie tak dobrze jak Tobie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam jeszcze o takiej metodzie :) i nie wiem jak można się do tego zabrać, muszę poszukać coś więcej na ten temat, bo efekt podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Youtube jest dużo filmików :) Potrzebujesz minimum 2 lakiery, kubeczek, wodę, wykałaczkę, taśmę klejąca, trochę czasu i sporo cierpliwości :)
      Milej zabawy!

      Usuń
  6. nie miałabym cierpliwości do tej metody, ale z jednym paznokciem to super pomysł! tyle bym zniosła ;)
    fajnie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie próbowałam za pierwszym razem dać na wszystkie paznokcie, ale trochę za dużo zabawy z tym i babrania. Jako taki akcent mi się tez podoba.

      Usuń
  7. fajnie wyszło :) ja jeszcze tego nie próbowałam, nie wiem czy mi cierpliwości starczy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wymyśliłaś ten mani- całość wygląda naprawdę ekstra: bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się na maxa. ja niestety próbowałam kilka razy water marble i mi jeszcze nigdy nie wyszło jakbym chciała;(

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ślicznie i kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Metoda wodna to chyba coś co nigdy mi się nie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio 2 razy próbowałam ale nie dość ze lakier wszędzie bo nie mogłam znaleźć taśmy eh to jeszcze jakoś tak grubo mi nałożyło na ten paznokieć że schło i schło efekt super ale po pomalowaniu top catem ściągnęło mi na końcówce , u ciebie ladnie

    OdpowiedzUsuń