Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.01.2013

Lovely - Crystal Strenght 49.

Lakier nie do opisania i nie do zdjęć. Piękny jest, nie powiem, ale co to za kolor? :p To taka szmaragdowa zieleń, która czasami wygląda bardziej niebiesko. Od razu kojarzy mi się w pawimi piórami. W dodatku wygląda trochę jak metalik, a na deser serwuje złote drobinki, które niestety bardziej widoczne są w buteleczce niż na paznokciach. Na paznokciach mieni się różowym i zielonym shimmerem. W świetle sztucznym zmienia się niemal na granat. 
Sam lakier jest dosyć rzadki i potrzeba 2-3 warstwy aby pokryć paznokcie. Schnie dobrze, pędzelek wygodny, plaski. Buteleczka zakończona pięknym kryształem (któremu zapomniałam zrobić zdjęcie). 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza



Indescribable and hard to photograph nail polish. It is gorgeous, but what colour is it? :p It is an emerald green that sometimes looks more blueish. It reminds me peacock feathers. It also looks a bit like a metallic and for desert it serves up golden bits that unfortunately are more visible in a bottle than on nails. On the nails it You can see some pink and  green shimmer. In artificial light it turns almost to navy blue.
The polish itself is quite runny and 2-3 coats are needed for a full coverage. It dries ok, the brush is comfortable and flat. The bottle is ended with a lovely crystal (that I forgot to take a picture of).
Oh Photos: 2 coats + base coat.





Jeszcze mała uwaga - mój aparat przy żadnych ustawieniach nie chciał uchwycić prawdziwego koloru tego lakieru, wiec musiałam trochę pokombinować w programie graficznym. Mam nadzieje, ze nie macie mi tego za złe. Oto jak wygląda oryginalne zdjęcie bez obróbki. Granat jak nic...

And a little note - my camera with no matter what settings didn't wanna catch the real colour of this polish, so I had to do some changes in my graphic program. I hope You don't mind me doing it. This is how the photo looks like originally. Navy blue, aint it...



Na koniec bonus - tego lakieru użyłam również do pomalowania ozdób choinkowych z masy solnej. Dodałam tylko trochę brokatu, aby bardziej błyszczał. To przy okazji świetny sposób na wykorzystanie starych, lub nielubianych lakierów ;)

And at least - I used this polish to paint my Christmas decoration from salt dough. I just added some glitter on top to make it more sparkly. It is by the way a great way to use up old or not liked nail polishes ;)



10 komentarzy:

  1. To naprawdę ten sam lakier? :) Obydwa 'kolory' są piękne :) Śliczne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano ten sam. Moj aparat świruje czasami i pokazuje co innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor :) i pomysł na wykorzystanie lakieru też ciekawy
    P.S. Nail Of The Day :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wygląda jak dwa inne odcienie, super wykorzystanie, także podobnie używam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta butelkowa zieleń ;) faktycznie zaskakująca różnica w zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta szmaragdowa zieleń pięknaaa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny! :) A jak obrabiasz zdjęcia, żeby zmienić sam kolor lakieru a nie np. palców? ;p Możesz mi napisać mały tutorial na maila? Albo zrób notkę, jak wolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor! Dziękuję za link i za udział w "Tygodniu z Wibo":)

    OdpowiedzUsuń