Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.01.2013

Kropki i cyrkonie na karnawał. Dots and zircons for carnival.


Dzisiaj mam dla Was propozycje imprezowego manicure. Mamy karnawał, może kogoś natchnie i wykona coś podobnego :)
Bazą jest jeden z niedawno pokazywanych lakierów - Essence Can't Cheat On Me. Dodałam trochę czarnych kropek lakierem Cliché Gótico a na serdecznych paznokciu zamiast dużych krop przykleiłam cyrkonie. Pierwsza odpadła mi na drugi dzień. Reszta trzymała się dzielnie, aż nie zaczęłam ich sama zdrapywać. Wystające ozdoby jednak mi przeszkadzają, ale od czasu do czasu można kombinować. 


Today I have a party manicure for You. It is carnival after all so many someone will feel inspired and will so something like that :)
The base is nail polish from Essence Can't Cheat On Me. I added some black dots with Cliché Gótico nail polish and on ring finger instead of the big dots I stuck some zircons. The first one fell off on the second day. The rest was holding up well until I started to scratch it off. All kinds of sticking out decorations are bothering me, but from time to time its good to mess around a bit.







10 komentarzy:

  1. jaki śliczny. uwielbiam cyrkonie, na pewno spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda jeden rządek kropek, cyrkonie nie do końca do mnie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy je lubi :) Nie używam ich często, ale czasami poszaleć można.

      Usuń
  3. idealnie... WOW! :)
    nie masz pojęcia jak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń