Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.01.2013

Hean Colour Stay On - pojedyncze cienie.

Jakiś czas temu (dosyć dawno w sumie) wzięłam odział w konkursie organizowanym przez Hean. Ślepym trafem udało mi się wygrać zestaw 4 cudownych cieni. Chciałam je Wam pokazać, bo naprawdę uważam, że warto. W tej chwili to jedne z moich ulubionych kolorów.

Some time ago (pretty long time ago actually) I participated in a contest organized by Hean. I had a lot of luck and won a set of 2 lovely eye shadows. I wanted to show you those colours, as I think they deserve it. Right now they are one of my favorite colurs.

Cala czwórka prezentuje się następująco
This is the four of them.



Cienie maja ładne, proste opakowania. Wszystkie kolory są bardzo dobrze napigmentowane, miękkie i łatwo się rozcierają. Nie próbowałam nakładać ich na mokro. 

These shadows have nice, simple packaging. All colours are very well pigmented, they are soft and blend easily. I didn't try to apply them wet.

Dwa cienie są matowe:
Two of them are mate:

"Trwałe matowe cienie do powiek - oil free.
Intensywnie napigmentowany cień znakomicie przylega do powieki i kryje kolorem już po pierwszej warstwie. Aksamitna delikatna struktura cienia nie obciąża powieki.
Wysokiej jakości pigmenty w połączeniu z zaawansowaną technologicznie formulacją pozwoliły stworzyć cienie z przeznaczeniem do profesjonalnego makijażu. "



Cień Colour Stay On nr 565 – matowy, intensywny kolor gorzkiej czekolady/mate, intensive bitter chocolate shade
Cień Colour Stay On nr 564 – subtelny matowy odcień kawy z mlekiem/subtle coffee with milk shade



Kolejne dwa odcienie są błyszczące:
The other two are shiny:

"Trwałe cienie do powiek o szlachetnie perłowym połysku:
- najwyższej jakości perły w otoczkach silikonowych,
- możliwość aplikacji na sucho i na mokro.
Delikatna konsystencja cienia stosowana:
- na sucho - satynowy kolor,
- na mokro - intensywny perlisty kolor."


Cień Colour Stay On nr 502 – połyskujący delikatny szary z odrobina beżu,  szampana; pięknie się mieni na oku/shiny delicate grey colour with a hint of beige and champagne; it gives a lovely shine on the eye


 Cień Colour Stay On nr 512 – piękny różany odcień ze złotą poświatą/gorgeous rosey colour with a golden glow


Swatche:



A gdzie czekoladowy brąz? Ano bardzo podobne brązy już mam, wiec pomyślałam, że ten odcień ucieszy którąś z Was ;) (ale o tym na razie cisza). Mam nadzieje, że nie macie mi za złe, że został otwarty do zdjęcia.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze produkty Hean i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona jakością :)

      Usuń
  2. Matowe najładniejsze, gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 512tka bardzo ładna, podobna do słynnego Golden Rose z Kobo- masz może porównanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładnie się prezentują, myślę że spokojnie możesz je łączyć, wyjdzie ładna kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę je, łączę. Z innymi cieniami tez. Chociaz ostatnio spodobał mi się ten szary samodzielnie na oku - tylko on i tusz.

      Usuń
  5. Fajnie się prezentują poszukam ich u siebie i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne są. wszystkie oprócz tego różowego bym używała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne i dobrze napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że Ci się podobają, ja raczej większość bym oddała bo nie lubię brązu na powiekach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że są świetnie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń