Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.01.2013

Essence "New In Town" 2013 - zapowiedź/preview


Essence również postanowiło wprowadzić kilka nowości do stałej oferty. Chętnie przyjrzę się lakierom, błyszczykom (choć nie powinnam) i kredkom do powiek z bliska.

Essence also decided to expand it's permanent offer. I will have to have a look at the nail polishes, lip glosses (though I shouldn't) and eye pencils.

Mono Eyeshadow - 1,59 €*
19 disco diva, 
60 kermit says hello 
68 strawberry ice cream 


Stays No Matter What Waterproof Eye Pencil - 1,49 €*
01 midnight black 
03 smokey grey


Stays No Matter What 24h Waterproof Eyeliner Pen - 2,79 €*
01 midnight black

 Stays No Matter What 24h Volume Mascara - 2,99 €*

All-In-One BB Cream - 3,99 €*
01 universal
02 natural




XXXL Shine Lipgloss - 1,79 €*
22 nude kiss 
23 dazzle glow

Colour & Go nail polish Colours of the City - 1,59 €*
138 L.O.L, 
148 prom-berry 
149 hello marshmallow

Produkty będą dostępne od lutego 2013
These products will be available from February 2013

* sugerowana cena producenta
* suggested retail price

12 komentarzy:

  1. Chyba nic mnie nie zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie i lakiery wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie ładne, ale nie moje kolory. Może jedynie różowy, ale tych już trochę mam. Wiec odpuszczam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślę, ze będą... skoro to stala oferta...
      Tak myślę :p

      Usuń
  4. Barrrrdzo lubię essenca. Mam większość kolorówki od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery do paznokci i tusz do rzęs z chęcią bym wypróbowała. Nie przepadam za cieniami tej firmy, moje oko ich nie lubi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic ciekawego. ;) Portfel odpocznie. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się przyjrzę kredkom, kremowi BB i lakierowi LOL :D

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę mieć lakier LOL, po prostu muszę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) Mi się ten środkowy podoba :p

      Usuń