Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.01.2013

Essence i śnieżynki. Essence and snowflakes.

Pamiętacie wczorajszy lakier Essence? Pewnie tak. Dzisiaj wygląda już tak :)
Uzmysłowiłam sobie że nie robiłam żadnych śnieżynek na paznokciach tej zimy. A miałam tyle rożnych w planach. Może jeszcze coś mi się uda pokazać, jak nie - to będą czekały do następnej zimy.

Bazą jest oczywiście Essence Dance In The Moonlight. Do śnieżynek użyłam białego lakieru do frencha Avon oraz srebrnego Starry Sky również z Avonu. Ten biały jest, prawdę powiedziawszy, do kitu. Bardzo słabo kryje, dlatego gwiazdki wyszły błękitne, a nie białe. Ale przynajmniej je widać. Stempelki jakieś zwykle z Chińskiego sklepu :)
Całość pokryta top coatem. W sumie nic skomplikowanego, a efekt bardzo mi się podoba.



Remember yesterdays Essence polish? I sure You do. Today it looks like this :)
I remembered that I didn't do any snowflakes on my nails this winter. And I had so many planned. Maybe I will manage to show something else, if not - till the next winter.

The base is Essence Dance In The Moonlight of course. For the snowflakes I used white Avon nail polish for french and silver Avon Starry Sky. This white polish sucks to be honest. It is very runny and not opaque that's why it looks like the flakes are blue and not white. But it least they are visible. The stamps i used are some cheap ones from Chinese shop :)
Everything sealed with top coat. Nothing complicated, and I really like the effect.






24 komentarze:

  1. Jak Ci zazdroszczę tych stempelków!!
    Cudownie wyszły *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A leżały biedne tyle miesięcy i czekały na swoja kolej..

      Usuń
  2. cudownie to wyglada, tez chcialabym takie sniezynki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne. Mnie samo malowanie paznokci męczy :P Mam taki sam iskrzący granacik, ale od Catice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to relaks :)
      I mogę się wyżyć kolorystycznie.

      Usuń
  4. jakie śliczne śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam dość śniegu! ale na pazurkach muszę przyznać, że ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku ani płatka nie widziałam :(

      Usuń
  6. Jakie piękne! Myślę, że gdyby wzorki bardziej kryły nie wyszłoby tak fajnie. Subtelne wzorki są o wiele ładniejsze, przepiękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! w sumie masz racje, ze takie delikatne tez maja swój urok.

      Usuń
  7. Przepiękne są, tez chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie to wygląda! uwielbiam zimę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowicie Ci to wyszło! każdy Twój mani jest perfekcyjny... nie mogę uwierzyć, że stemple z Chińczyka... ile kosztowały? zrobisz kiedyś, proszę, zdjęcie tej płytki? śnieżynki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A tam każdy zaraz perfekcyjny... tych brzydali Wam nie pokaże po prostu ;)
      Zrobie zdjęcie i wrzucę w któregoś posta :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń